عده ای در ماسال می خواهند از اعتدال نان بخورند!

عده ای که تا دیروز به انتخابات قانونی کشور اعتراض داشتند و از کسانی که اردوکشیهای خیابانی راه انداخته بودند حمایت می کردند امروز می خواهند نان اعتدال را بخورند.

عده ای در ماسال می خواهند از اعتدال نان بخورند!
به گزارش ۸دی نیوزبه نقل از ماسال نیوز، برخی ها در ماسال خود را آنچنان اعتدالی می نامند که گویی اعتدال به معنای همان افراط است. 
مشکلی که شاید به دلیل عدم تعریف اعتدال در گفتمان دولت بوجود آمده است.
متأسفانه کسانی از افراطیون اصلاح طلب امروز نه تنها در کشور بلکه در شهرستان ها نیز می خواهند خود را اعتدالی معرفی کنند.
آیا صرف رأی دادن و حضور در ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی تعیین کننده اعتدالی بودن افراد است؟
آیا حمایت از کسانی که قانونی شکنی کرده اند افراطی گری نیست؟
آیا حمایت از کسانی که اغتشاش های خیابانی راه انداختند و در جریان این اغتشاش ها کسانی کشته و شهید شدند و خسارات جبران ناپذیری به جایگاه کشور وارد شد افراطی گری و تندروی نیست؟
آیا عدم توبه از مواضع اشتباه و تند افراطی گری نیست؟
آیا حضور در خیابان و شعار دادن بر علیه رئیس جمهور قانونی کشور افراطی گری نیست؟
در روزهای اخیر یکی از افرادی که صراحتا از افراد محصور فتنه ۸۸ حمایت می کند به عنوان گزینه اصلی بخشداری شاندرمن مطرح شده است!
یکی از فعالیتهای اخیر وی در حمایت از فتنه گران محصور، سال گذشته در قالب جشن حماسه ۲۴ خرداد ماه صورت گرفت. جایی که وی حرکت فتنه گران محصور را در جهت «سرافرازی ملت» خوانده بود.
در این برنامه علاوه بر سخنرانی ر.ص، احمد رمضان پور نیز سخنرانی نموده بود.
رمضان پور حصر خانگی قانون شکنانی که می خواستند فراتر از قانون اساسی کشور عمل کنند را خفقان سیاسی عنوان کرده و گفته بود «صاحب نظران در بند شده و یا حذف گردیده اند».
حال انتظار می رود استاندار گیلان در انتصاب افراد تندرو که ممکن است آنی دست به حمایت از قانون گریزان بزنند اجتناب کرده و در انتصابات خود افرادی را برگزیند که به معنای واقعی کلمه اعتدال، اعتقاد عملی و لسانی داشته باشند و توجه داشته باشند که ما باز هم انتخابات هایی در پیش رو خواهیم داشت. 
همچنین استاندار گیلان این نکته را نیز مد نظر داشته باشند که رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان با مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند:
«شعار دولت، اعتدال است؛ اعتدال، شعار بسیار خوبى است، ما هم تأیید میکنیم اعتدال را؛ افراط محکوم است و بد است. سفارشى که من میکنم این است که مراقب باشید جریانهاى مؤمن را با شعار اعتدال کنار نزنند؛ بعضى‌ها این کارها را دارند میکنند، من میبینم در صحنه‌ى سیاسى کشور؛ با شعار اعتدال، با شعار پرهیز از افراط، سعى میکنند جریان مؤمن را که در خطرها آن جریان است که زودتر از همه سینه سپر میکند، آن جریان است که دولتها را در مشکلات واقعى به معناى حقیقى کلمه حمایت میکند، کنار بزنند؛ مراقب باشید».
مقام معظم رهبری در ادامه تصریح کردند: «اسلام، مظهر اعتدال است. این “اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم” اعتدال است؛ “قتِلوا الَّذینَ یَلونَکُم مِنَ الکُفّار” اعتدال است؛ امربه‌معروف و نهى‌ازمنکر اعتدال است – اعتدال اینها است دیگر – معناى اعتدال این نیست که ما از کارهاى احساس وظیفه‌اى که فرد مؤمن، جریان مؤمن، مجموعه‌ى مؤمن انجام میدهد، جلوگیرى کنیم».

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه