از داد و فریاد معتدل ها در یک رستوران تا کمپین جلوگیری از نابودی پارک فومن

گروهی از افراد معتدل! در یکی از رستوران های مرکز شهر جمع شدند که ظاهرا قصد داشتند اما اختلاف نظر بین چند نفر از اعضای این گروه در حدی بوده که اگر کمی کار به بالاتر میکشید مطمئنا باید شاهد زد و خورد این افراد در خیابان اصلی شهر می بودیم.

از داد و فریاد معتدل ها در یک رستوران تا کمپین جلوگیری از نابودی پارک فومن

اخباری که در ادامه میخوانید از حواشی و گوشه کنار شهرستان به ما اطلاع داده شده است ؛ شما هم اگر مورد یا سوژه ای سراغ داردی حتما به ما اطلاع دهید.

به گزارش بهجت نیوز ؛ آنطور که در شهر نمایان است ظاهرا برای هر اقدام و عمل مسئولین باید شاهد یک پرده تشکر یا بنر تعریف و تمجید باشیم! این طرز رفتار چاپلوسی و تملق امیز مدت هاست که ریشه در روابط عمومی برخی فعالان شهرستانی جا خشک کرده است.(در همین رابطه بخوانید : رابطه کت و شلوار و پست ریاست!)

طبق اخبار رسیده به بهجت نیوز چند روز پیش گروهی از افراد معتدل! در یکی از رستوران های مرکز شهر جمع شدند که ظاهرا قصد داشتند تا بین جمع سی و سه نفره خودشان که صرفا ۹ نفر حق رای داشتند عدالت و اعتدال را رعایت کنند . طبق شنیده ها اختلاف نظر بین چند نفر از اعضای این گروه در حدی بوده که اگر کمی کار به بالاتر میکشید مطمئنا باید شاهد زد و خورد این افراد در خیابان اصلی شهر می بودیم.

البته این گروه ماه هاست که درحال تلاش برای ایجاد برخی تغییرات در شهرستان است اما تلاش های این افراد در اکثر مواقع با شکست مواجه بوده است و به همین دلیل با انتشار برخی متن های ساختگی از زبان مردم فومن سعی در شانتاژ رسانه ای دارند.(بر همین اساس بخوانید : وقتی رسانه های صومعه سرا دلسوز مردم فومن میشوند!/عکس) . بر طبق گفته های یکی از افراد حاضر در این جمع این افراد حتی بر روی نام انتخابی گروه خود به شدت دچار اختلاف شده اند.

مشاهده شده است که تعدادی از سایت های نوپا که با اهداف سیاسی تاسیس شده اند در حال هماهنگی برای ایجاد یک جو رسانه ای هستند.این سایت ها که در هر دوره به صورت قارچ گونه رشد میکنند صرفا تبدیل به ابزاری برای انتشار بیانیه ها یا یادداشت های جهت دار برخی افراد هستند .

بر اساس مشاهدات ما در شبکه های اجتماعی، نارضایتی مردم از اختلافات در بین برخی از اعضای شورای شهر باعث شده تا انتقادات زیادی نسبت به عملکرد این دوره از شورا وارد شود.

همچنین بر اساس اخبار رسیده یک کمپین در فیسبوک با نام ” کمپین جلوگیری از نابودی پارک فومن ” راه اندازی شده است که در آن در رابطه با تخریب قسمت هایی از پارک و احداث پارک آبی به جای ان اطلاع رسانی میکند ؛ ظاهرا قرار است در جلسه ۲۲ تیرماه اعضای شورای شهر در این رابطه تصمیم گیری کنند.

در همین رابطه سید نورالدین نعمتی از اعضای شورای شهر در گفتگو با بهجت نیوز گفت : هنوز تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است و برای اعلام نتیجه نهایی باید تا جلسه بعدی صبر کنیم.

گفتنی است که مدت هاست که مسئله سد معبر در فومن برای مسافرین و سکنه شهرمان مشکلاتی ایجاد کرده است؛ عزم شهردار و شورای شهر برای برخورد با این افراد جدی است و ظاهرا چندین بار به صورت کتبی به برخی از متخلفین هشدار داده شده است و برخورد هایی صورت گرفته است اما بهرحال مردم انتظار برخورد جدی تری با متخلفین را خواستارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه