امکانات درمانی در بخش خصوصی و نیمه‌دولتی باید تقویت شود

استاندار گیلان با بیان اینکه امکانات درمانی در بخش خصوصی و نیمه دولتی باید تقویت شود، گفت: برای افتتاح سی‌تی‌اسکن تدبیر این بیمارستان ۳۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است، این سی‌تی‌اسکن کیفیت نرم‌افزاری بالایی دارد.

امکانات درمانی در بخش خصوصی و نیمه‌دولتی باید تقویت شود

به گزارش ۸دی نیوز،  محمد علی نجفی ظهر امروز در مراسم افتتاح سی‌تی‌اسکن تدبیر بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهر با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر امید بر ارتقا وضعیت سلامت و درمان است، اظهار کرد:در استان گیلان دانشگاه علوم پزشکی به طور قوی در این زمینه ورود کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه درمان به همت دولت و مجلس شورای اسلامی هزاران میلیارد بودجه در نظر گرفته شده است، افزود: سهم استان گیلان هم در این حوزه رضایت بخش است.

استاندار گیلان ارتقا حوزه درمان در بخش خصوصی و دولتی به طور هماهنگ با هم را مورد تاکید قرارداد و گفت: امکانات درمانی در بخش خصوصی و نیمه‌دولتی باید تقویت شود.

نجفی با بیان اینکه سی تی اسکن تدبیر رسول اکرم (س ) رشت یک میلیون و ۱۱۵ هزار بیمه شده تامین اجتماعی گیلان را تحت پوشش درمانی رایگان قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: استان در تامین بخش نیروهای متخصص درمانی ظرفیت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه برای افتتاح سی‌تی‌اسکن تدبیر بیمارستان رسول اکرم رشت ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: این سی‌تی‌اسکن کیفیت نرم‌افزاری بالایی دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه