معدن شن و ماسه شهرداری رشت رفع پلمپ شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت از رفع پلمپ معدن شن و ماسه و کارخانه آسفالت سازی شهرداری این شهر خبر داد.

معدن شن و ماسه شهرداری رشت رفع پلمپ شد

به گزارش ۸دی نیوز، فاطمه شیرزاد در حاشیه رفع پلمپ معدن شن و ماسه و کارخانه آسفالت سازی به خبرنگار مهر افزود:  شکایت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از شهرداری رشت منجر به پلمپ این دو واحد طی چند روز گذشته شده که در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت فعالیت این معدن و کارخانه ضرورتی انکار ناپدیر است.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان در رفع این مشکل نقش آفرین بوده است، ادامه داد: همه ۱۵ عضو شورا و شهردار رشت با جدیت به دنبال رفع مشکل این دو واحد بوده اند تا منافع شهروندان در سریع ترین زمان ممکن تامین شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه طرح نهضت آسفالت در فاز نخست باید قبل از شروع بارندگی و فصل سرما به پایان برسد، گفت: با توجه به اینکه آسفالت معابر و خیابان های سطح شهر رشت در چند روز گذشته روندی کندی داشته اما شورا با قاطعیت مدافع و محافظ حقوق شهروندان است تا در فصل بارندگی مشکلات کمتری گریبانگیر آنها شود.

وی اعتبار طرح نهضت آسفالت در بودجه امسال را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: فاز نخست این طرح در سطح ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر رشت اجرا می شود که برای تحقق این امر به سه هزار تن قیر و ۴۸ هزار تن آسفالت نیاز است./ مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه