دلسوزان نگران؛ دشمنان مشغول کار؛ وزیر دل آرام!

نکند بعضی ها(!) با کوتاهی در انجام وظایف و سوگندی که یاد کرده اند، توپ را به زمین سایر قوا مانند مجلس انداخته و با واکنش احتمالی نمایندگان مردم، از آن با عنوان برخورد سیاسی با دولت یاد کنند

دلسوزان نگران؛ دشمنان مشغول کار؛ وزیر دل آرام!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبرآنلاین، یادآوری آن واقعه تاریخی که دولت وابسته به غرب رضاخان (رضا قلدر) درباره کشف حجاب زنان مسلمان ایرانی مرتکب شد، و اعترافات صریح تئوریسین های غربی پیرامون حجاب، به ویژه حجاب برتر که چادر هست، نشان می دهد که برخلاف دل آرامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و کم اهمیت دانستن این مقوله، دشمن برای به زانودرآوردن مسلمانان در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، به این نتیجه رسیده که باید از بی بندوباری و سست کردن حجاب شروع کند.

برای مشخص شدن موضوع، تنها به برخی موارد اشاره می شود:

* شهادت چندین هزارنفر در حرم رضوی برای حجاب

پس از آنکه زمزمه شوم اسلام ستیزی دولت وابسته رضاخانی به کشف حجاب منتهی شد، نهضت دفاع از شعائر اسلامی سراسری کشور را فراگرفت. در این میان، شیخ محمد تقی بهلول گنابادی از خطبای مشهور، اجتماع زائران حرم رضوی را فرصت مناسبی برای روشنگری علیه این توطئه استعماری یافت. وی در روز شنبه ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴، در مسجد گوهرشاد، ضمن تشریح اقدامات دین ستیزانه رضاخان، مردم را به قیام دعوت کرد. زائران در پاسخ به سخنان او، شعارهایی علیه رضاخان و در اعتراض به کشف حجاب سردادند. قوای دولتی به محاصره مسجد دست زدند. این محاصره و زدوخورد چند روز طول کشید تا اینکه به دستور شخص رضاخان، دژخیمان به مسجد یورش بردند و در جوار حرم رضوی کشتاری خونین و وحشیانه را آغاز کردند. شهدای این حادثه را بین ۲ تا ۵ هزار نفر تخمین می‌زنند. کامیون‏های بسیاری، اجساد زائران را که جز سلاح ایمان و شهادت چیز دیگری به همراه نداشتند، برای دفن به خندق‏های اطراف مشهد منتقل کردند.

* محقق آمریکایی: چادر را از سر زنان ایرانی بکشید تا نظام سرنگون شود

مارتین ایندیک، محقق آمریکایی درباره اسلام و غرب آسیا، اعلام کرده است: دیگر وقت آن نیست که دانشجویان را به خیابان ها بکشانیم، بلکه باید چادر را از سر زنان برداشت و از این طریق می توان نظام اسلامی ایران را سرنگون کرد. یکی از مقامات بلند پایه آمریکا می‌گوید: هر زن چادری در کوی و برزن ایران به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا ما برای براندازی این نظام باید حجاب را سست نماییم.

* جاسوس انگلیسی: باید زنان را از زیر چادر بیرون کشید

مستر همفر جاسوس انگلیسی که در کشورهای اسلامی سال های زیادی برای محو اسلام رخنه کرده بود، در خاطرات خود می گوید: باید زنان مسلمان را فریب داد و از زیر چادر بیرون کشید با این بیان اینکه حجاب یک عادت است از خلفای بنی عباس و یک برنامه اسلامی نیست. پس از آنکه زنان را از چادر و عبا بیرون آوردیم، باید جوانان را تحریک کنیم که دنبال آنان بیفتند تا در میان مسلمانان فساد رواج یابد و برای پیشبر این نقشه لازم است اول زنان غیرمسلمان را از حجاب بیرون آوریم تا زنان مسلمان از آنان یاد بگیرند.

* میشل هوویلیک فرانسوی: به جای بمب، دامن کوتاه بریزید

میشل هویلیک فرانسوی گفته: جنگ بر ضداسلام با کشتن مسلمان ها فایده ای ندارد؛ فقط با فاسدکردن آنها می توان به پیروزی دست یافت؛ پس باید به جای بمب بر سر مسلمانان، دامن کوتاه بریزیم!

* وزیر ارشاد دولت یازدهم: تمام نگرانی بعضی ها ساپورت پوشیدن خانم هاست!

در کنار مسایل فوق که هرکدامشان یک زنگ هشدار و آژیر خطری است که به صدا درآمده، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی(!) دولت یازدهم در همایش چندنفره ای با عنوان “دل آرامیم” گفته است: تمام نگرانی شما این است که چرا یک خانم ساپورت پوشیده و بعد وزیر را به مجلس می‌کشانید. وی البته در توجیه این سخن خود گفته که نگران اقتصاد مردم است و البته توضیح نداده که او وزیر اقتصاد است یا فرهنگ و ارشاد اسلامی؟!

با این حساب و با برنامه اعلام شده ای که دشمنان اسلام رسما و آشکارا اعلام کرده اند، و با توجه به عملکرد یکساله وزیر ارشاد فعلی و سخن اخیر او مبنی بر عدم نگرانی در بحث حجاب و عفاف، بیشتر از دو احتمال را نمی توان برای وی متصور بود؛ یا جناب وزیر دچار غفلت و خطایی غیرقابل باور شده است که این حالت خوشبینانه ماجراست و در این صورت باید نسبت به حضور چنین فردی با چنان غفلتی تاسف خورد و درخواست بررسی مجدد صلاحیت را ارایه داد؛ و یا خدای ناکرده…

این مساله وقتی بغرنج تر می شود که به تازگی اعلام شد فلان مانتوفروشی در شمال تهران که در توزیع مانتوهای ایرانی- اسلامی به موفقیت هایی دست یافته بود و گزارش آن از تلویزیون نیز پخش شد، از سوی بعضی ها(!) تعطیل شده و همینک، مدیر آن فروشگاه از رسانه ای کردن فعالیت هایش اعلام پشیمانی نموده و عقب کشیده است؛ و این در شرایطی است که بسیاری از فروشگاه های توزیع لباس های مستهجن و غربی و ضددینی، بی پروا به فعالیت مشغولند.

این درحالی است که طی چندماه گذشته، مراجع عظام تقلید، علمای دین و خطیبان جمعه مانند آیت الله احمد جنتی، بارها نسبت به سیاست تسامح و تساهل دستگاه های فرهنگی به ویژه وزارت ارشاد اعلام نگرانی و دلواپسی کرده اند، اما جناب وزیر، از دل آرامی دم می زند.

البته از فردی که ریشه اعتدال را نه از اسلام و پیغمبر و نه از انقلاب و امام خمینی(ره) و امام خامنه ای، بلکه از هاشمی رفسنجانی و از سال ۶۸ اعلام کرده، بیش از این انتظاری نیست اما امید است شیخ حسن روحانی که به شدت تلاش می کند خود و دولتش را تابع منویات امام خامنه ای و مراجع تقلید نشان دهد، به این معضل مهم رخنه کرده در بدنه دستگاه اجرایی کشور رسیدگی جدی و فوری کند.

نکند بعضی ها(!) با کوتاهی در انجام وظایف و سوگندی که یاد کرده اند، توپ را به زمین سایر قوا مانند مجلس انداخته و با واکنش احتمالی نمایندگان مردم، از آن با عنوان برخورد سیاسی با دولت یاد کنند.

مسئولانی که خود را دلسوز آینده کشور می دانند، چشمان خود را باز کنند و ببینند که دشمنان این مرز و بوم، برای رسیدن به نقشه های شوم خود، چگونه بر روی پروژه بی بندوباری و بی حجابی و بی عفافی زنان ایرانی برنامه ریزی کرده اند. برخلاف بعضی ها(!) که فقط با کلمات بازی کرده و می خواهند با خطابه خوانی عفاف و حجاب را از هم جدا کرده و مثلا یکی را بر دیگری ترجیح دهند، دشمن با تمام قوا وارد میدان شده و به عملیات مشغول است./ خیبر آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه