فکر نمی کنم ما شانس نخست قهرمانی باشیم/ ایران نشان داده که همه چیز برای این تیم امکانپذیر است

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با اشاره به برگزاری مرحله پایانی لیگ جهانی تاکید کرد در والیبال نمی توان از نقش سرمربی گذشت اما این بازیکنان هستند که سرنوشت بازی را در دست دارند.

فکر نمی کنم ما شانس نخست قهرمانی باشیم/ ایران نشان داده که همه چیز برای این تیم امکانپذیر است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، تیم ملی والیبال ایران از روز ۲۵ تیرماه در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابتهای پایانی لیگ جهانی با تیم پرقدرت روسیه دیدار می‎کند. مردان “اسلوبودان کواچ” دو روز بعد به مصاف برزیل می‎روند.

به بهانه برگزاری مرحله پایانی لیگ جهانی والیبال گروه ورزشی خبرگزاری مهر با سرمربی تیم ملی ایتالیا گفتگویی انجام داد.

“مائورو بروتو” در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ایتالیا چقدر بخت قهرمانی در این رقابتها برای نهمین بار را دارد؟ اظهار داشت: فکر نمی کنم ما شانس نخست قهرمانی باشیم. در فلورانس بهترین تیم‌های جهان به میدان می‌روند. تیم اول (برزیل)، دوم (روسیه)، سوم (ایتالیا)، چهارم (آمریکا) به اضافه ایران و شاید فرانسه که جایگاه آنها خیلی بالاتر از جایگاه کنونی اش در جدول رده بندی (شانزدهم) است.

IMG19465651

وی افزود: با این اوصاف ما شاهد مسابقاتی کاملا باز خواهیم بود و به نظر من باید تیم های اول و دوم رده بندی را بخت‎های اول قهرمانی بدانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا ایران شانسی برای حضور در جمع چهار تیم پایانی رقابتها را دارد، گفت: ایران پیش از این نشان داده که همه چیز برای این تیم امکانپذیر است. تیم ایران دو بار برزیل را شکست داده و با روسیه هم به تازگی در سطح بسیار بالایی بازی کرده است.

آیا ایران با “خولیو ولاسکو” به جهت شناخت بیشتری که این مربی از این تیم داشت، شانس بالاتری برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی نداشت؟ “مائورو بروتو” در پاسخ به این سئوال گفت: به من اعتماد کنید… مربی مهم ترین چیز نیست. نه بروتو، نه کواچ، نه رزنده. مهم ترین چیز بازیکنان هستند بنابراین راهیابی تیم به مراحل بالاتر در دستان آنهاست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه