حضور شیخ فتنه در خیابان های لاهیجان/ شرکتی که فرماندار تعیین می کند!

از حضور چهره های مطرح سیاسی و شیخ فتنه در خیابان های لاهیجان تا حضور سران چای کشور در یک روستا جهت جمع آوری امضا را می توانید در بسته های این هفته «پایگاه خبری لاهیجان و رودبنه» بخوانید.

حضور شیخ فتنه در خیابان های لاهیجان/ شرکتی که فرماندار تعیین می کند!

حضور شیخ فتنه در لاهیجان؛چه حضوری!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی لاهیجان، شنیده ها حاکی از آن است که اواخرماه گذشته ، یکی از شیوخ برجسته فتنه ۸۸ ،همانی که شب ریاست جمهوری دوم محمد خاتمی در قم با موتورسوارانی که روبروی خانه اش کف و سوت میزدند به خوشحالی پرداخت،و همانی که نگران حال سران فتنه است ، به اتفاق یک هیئت همراه و فردی به نام م-ح که از فعالین دوم خرداد یکی از شهرستان های ساحلی استان گیلان می باشد ، ظاهرا به قصد تفریح و گشت گذار و بهره گیری از هوای دلپذیر به لاهیجان آمده و مورد میزبانی آقای (ی) ، رئیس س قرار گرفتند. چه میزبانی پر و پیمانی، نگو و نپرس اخوی.

شیخ-فتنهظاهر آب و هوای لاهیجان به این چند میهمان بسیارسازگاربوده که باعث شد به مدت دو روز درلاهیجان و خانه این رئیس که علاقه زیادی به رسانه ها دارد اقامت داشته باشند.

شاهد داستان ما، این شیخ فتنه گر را که به گفته ی یکی از نمایندگان مجلس به امام جمعه مسجد ضرار تشبیه شده است ،با یک دستگاه تویوتا سفید رنگ گرون قیمت و یک راننده که توسط آقای (ی) هماهنگ شده بود مشغول گشت و گذار درلاهیجان مشاهده کردند. خدا عاقبت این شهر را به خیر کند.

.

ناراحتی مردم روستاهای مرزی لاهیجان از کاهش فشار آب!

آب-خوراکیشنیده ها حاکی از آن است که مردم چهار روستای کورنده ، ناصرکیاده ، سراجار و کچلام به دلیل افت فشار آب شرب و در ادامه گاهی قطعی آب ناراضی هستند. گویا ساکنان این چهار روستا از عدم تامین آب برای زمین های کشاورزی نیز گلایه داشتند. کجایی مشاور جان!

.

بگذشت و باز آتش بر خرمن سکون زد!!

آتش-سوزیبه گفته شاهد عینی در منطقه ، مقارن ساعت ۲۰ شب یک انبار برنج و طویله دام در روستای پاشاکی طعمه حریق شد و حدود هشتاد درصد دچار خسارت شد . اما خوشبختانه دام های این فرد از این حادثه جان سالم به در بردند.

.

شرکتی که فقط گزینه ی های جدی فرمانداری ، بخشداری و آقای مشاور بیرون می دهد!

شنیده ها حاکی از آن است که مدیرعامل یکی از شرکت های وابسته به یک سازمان گردن کلفت در گیلان ، که شهردار یکی از شهرهای ساحلی نیز بوده ، جدی ترین گزینه فرمانداری یکی از شهرهای شرق گیلان است.

این شرکت غنی از لحاظ مدیریتی ، چندی قبل یکی از گزینه های بخشداری را نیز بالاخره استخدام کرد، بیابیم سن پرتغال فروش را …!

گزینه ای که تازگی ها با نطق های آتشین و مشاوره های کارساز و راه گشای خود ، حسادت رفیقان سابق که حالا رقیبی جدی شده اند را برانگیخته و سوژه رسانه های آن شهر شده است.

.

**با خنده های زورکی ام گریه می کنم! مطالباتم رو بده امضا کنم.

شنیدها حکایت از آن دارد که جلسه ای در یکی از روستاهای بخش مرکزی لاهیجان  و در منزل عضو شورای آن روستا برگزار شد.

تا اینجایش خوب ، ولی این جلسه چرا در آن روستا و با حضورمعاون وزیر،و تمامی روسای چای کشور و اعضای شورای روستا و برخی از مردم با موضوع چای برگزار گردید تعجب دارد.جلسه-چایکاران

شاهد حاضر در جلسه می گوید که به دلیل احتمال استیضاح وزیر کشاورزی درآینده این جلسه ترتیب داده شده تا به نحوی ازکشاورزان چایکار که هنوز مطالبات خود را دریافت نکردند ، امضایی  برای اعلام رضایت از وزارت جهاد کشاورزی گرفته شود!!!

.**عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری!! بی رحم ها همه رو زدید؟

ظاهرا سارقان سیم برق با گران شدن آهن آلات در بازار قصد دل کندن از شغل پردرآمد خود را ندارند و همچنان به این شغل خود که به زودی در لیست مشاغل سخت قرار می گیرد ادامه خواهند داد.

سارق-سیم-برق

 

اما چندی قبل این عزیزان در اقدامی نادر، سیم های برق روستای نخجیر کلایه را طوری به سرقت بردند که گویی آن روستا اصلا برق نداشته است.

مردم روستا نیز ، چندین روز با برقی سرکردند وبه ناچار بازی های یک چهارم نهایی جام جهانی را هم خانه فامیل هایشان می دیدند.

.

**از نو، همه اجناس به بازار گران شد ، گردید گران، آن چه که ده بار گران شد!

گرانیطبق اخباررسیده میزان مالیات بر ارزش افزوده که قراراست هر سال یک درصد افزایش داشته باشد در سال ۹۳ دو درصد افزایش داشته است.

این مالیات که سال گذشته شش درصد بوده امسال به هشت درصد رسیده که این قضیه باعث بروز نگرانی های در صنوف مختلف شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه