شهادت ۱۲۷ فلسطینی و زخمی شدن ۹۰۰ نفر/ حملات ددمنشانه صهیونیستها همچنان ادامه دارد

افزایش تعداد شهدای حملات مستمر رژیم صهیونیستی به ۱۲۷ نفر و تعداد مجروحان به ۹۰۰ نفر از جمله خبرهای مربوط به جنگ سوم غزه به شمار می رود.

شهادت ۱۲۷ فلسطینی و زخمی شدن ۹۰۰ نفر/ حملات ددمنشانه صهیونیستها همچنان ادامه دارد

شنبه ۹۳.۴.۲۱

۰۹:۲۹ شمار شهدای فلسطینی به ۱۲۷ نفر رسید

منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای فلسطینی به بیش از ۱۲۷ نفر در نتیجه دور جدید جنگ همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر می دهند.

با آغاز ششمین روز جنگ همه جانبه دریایی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه شمار شهدای فلسطینی به بیش از ۱۲۷ نفر رسیده است.

بنابر اعلام منابع فلسطینی شمار شهدای فلسطینی تا شب گذشته به ۱۲۱ نفر رسیده بود. همچنین حملات بامداد روز رژیم صهیونیستی به نوار غزه با شهادت ۶ فلسطینی دیگر در منطقه التفاح و مسجد انصار (غرب نوارغزه) همراه شد.

بر این اساس، شمار شهدای فلسطینی پس از گذشت شش روز از تجاوزات همه جانبه رژیم صهیونیستی به بیش از ۱۲۷ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون در پی این حملات قریب به ۹۰۰ فلسطینی نیز زخمی شده اند.

۰۰:۱۴ ادامه تجاوزات صهیونیستها به نوار غزه/آژیر خطر در مناطق صهیونیست نشین به صدا درآمد

همزمان با ادامه تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، گروههای مقاومت نیز برخی مناطق صهیونیست نشین را با انواع موشکهایی که در اختیار دارند، هدف قرار دادند.

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی منزل یک خانواده فلسطینی را در اردوگاه الجدید در النصیرات واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند.

از سوی دیگر گردانهای ابوعلی مصطفی، منطقه صهیونیست نشین کفارعزه را با سه موشک کاتیوشا هدف قرار داد.

گردانهای الناصر صلاح الدین هم شهر صهیونیست نشین المجدل را با سه موشک گراد هدف قرار داد. مناطق بئرالسبع، بنی شمعون و سدوت عنغف هم هدف موشکهای مقاومت قرار گرفت.

رسانه های اسرائیلی از شلیک سه موشک به منطقه غوش دان و به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق حولون، اشدود، سدیروت، منطقه یفنه، عسقلان، بیت یام و تل آویو خبر دادند.

المیادین همچنین گزارش داد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اراضی و منازل مردم فلسطین در شرق رفح را گلوله باران کرد.

این شبکه همچنین از برگزاری تظاهرات در لندن در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در محکومیت تجاوزات این رژیم به نوار غزه خبر داد.

با شلیک چند موشک دیگر به منطقه عسقلان، ارتش رژیم صهیونیستی هشتمین سامانه گنبد آهنین را مستقر کرد.

نماینده روسیه در شورای امنیت هم آمریکایی ها را مسئول جلوگیری از صدور بیانیه شورای امنیت درباره غزه دانست.

این در حالی است که ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنان منفعلانه ای با ادعای اینکه موازنه قوا در این جنگ به نفع رژیم صهیونیستی است، خواستار ازسرگیری مذاکرات سازش شد .

جمعه ۹۳.۴.۲۰

۱۸:۲۲:ادامه موشکباران شهرکهای صهیونیست نشین از سوی مقاومت/ شهادت ۱۳ فلسطینی در حملات امروز

منابع فلسطین اعلام کردند: مقاومت فلسطین بئر السبع، اوهاد، بنی شمعون و محاویم را موشکباران کرد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از بسته شدن فرودگاه سید دوف در تل آویو به علت شرایط امنیتی خبر داد. این در حالی است جنگنده های رژیم صهیونیستی منزل منزلی را در منطقه التفاح در شرق غزه هدف قرار دادند.

منابع فلسطینی از سیزده شهید از صبح  امروز بر اثر حملات صهیونیستها خبر دادند که در میان آن یک فرد سالخورده و یک دختر بچه پنج سالهب به شهد القرناوی وجود دارد.

۱۸:۲۱:نگرانی سازمان ملل از هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در حمله صهیونیستها به غزه

مقام ارشد نهاد ناظر حقوق بشر سازمان ملل در مورد هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز نگرانی کرد. “ناوی پیلای” کمیسر ارشد حقوق بشر سازمان ملل گفت در مورد این که ارتش اسرائیل در حملات خود به غزه قوانین بین المللی مبنی بر عدم هدف قرار دادن غیرنظامیان را رعایت می کند، تردید وجود دارد.

وی گفت طبق قوانین بین المللی رژیم صهیونیستی باید تمام جوانب را برای اطمینان از این نکته که حملات نظامی متوجه اهداف و افراد غیرنظامی نمی شود مورد توجه قرار دهد. پیلای با اشاره به گزارش های منتشر شده از جنایات صهیونیستها طی روزهای اخیر تاکید کرد: ما گزارش های نگران کننده ای دریافت کرده ایم که نشان می دهد بسیاری از اهداف این حملات غیرنظامیان به ویژه کودکان و خانه های مسکونی بوده است.

۱۷:۱۸: ۲۰۰۰ تُن مواد منفجره بر سر مردم بی گناه غزه ریخته شده است /شلیک موشک براق۷۰ ضد پایگاه نظامی رژیم اسرائیل

رسانه های صهیونیستی از به کارگیری ۲۰۰۰ تن مواد منفجر از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی از آغاز تجاوزات اخیر به غزه خبر داد.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی جبل الکاشف در شرق جبالیا در شمال غزه را هدف قرار دادند.

در همین حال موشکهای مقاومت سه ساختمان را در تل آویو هدف قرار داد.گردانهای قدس بئر السبع و اسدود را با ۱۴ موشک و پایگاه نظامی هلاویم را با موشک براق ۷۰ هدف قرار دادند.

۱۵:۴۰:عبدالمهدی الکربلایی:جامعه جهانی مانع از تجاوزات رژیم اسرائیل شود

عبدالمهدی الکربلایی نماینده آیت الله سیستانی در کربلا گفت: در شرایط حساسی که عراقی ها با آن روبرو هستند و حملات تروریست ها ضرورت وحدت ملی و ریشه کنی اختلافات ضروری است.

وی افزود: ما از همه سیاستمداران که در رسانه ها ظاهر می شوند می خواهیم از مواضع تنش آفرین دست بردارند زیرا فقط سبب پیچیده تر شدن اوضاع می شود.این زیبنده عراقی ها نیست همه ما ملت واحدی هستیم و باید در راستای تحکیم پیوندها حرکت کنیم.

۱۵:۲۱:صد شهید و ۶۷۰ زخمی حاصل حملات صهیونیستها/مخالفت با میانجی گری ترکیه

 منابع بیمارستانی فلسطینی اعلام کردند: بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون صد نفر شهید و بیش از ۶۷۰ نفر زخمی شده اند.

از سوی دیگر رادیو رژیم صهیونیستی از مخالفت این رژیم با درخواست ترکیه برای میانجی گری با حماس به منظور برقراری آتش بس در مقابل پایان محاصره غزه به شکل تدریجی خبر داد و به تمایل این رژیم برای میانجی گری مصر به جای ترکیه اشاره کرد.

۱۴:۲۶:اذعان رژیم صهیونیستی به توان موشکی مقاومت فلسطین/درخواست قسام از شرکتهای هواپیمایی

کانال دوم رژیم صهیونیستی اذعان کرد: روز اول مسئولان از بانک اهداف و اینکه مقاومت فلسطین فقط ۱۵۰ موشک دارد که بخش زیادی از آن قبل از شلیک منهدم خواهد شد و اینکه گنبد آهنین دیگر موشکها را مهار خواهد کرد سخن گفتند در حقیقت آنها ما را گمراه کردند.

گوینده این شبکه صهیونیستی افزود: گروههای مقاومت ۴۰۰ موشک با برد بلند دارند که اسرائیل بخشی از آنها را نابود کرده است.

این درحالی است که سفیر آمریکا در تل آویو از عدم مخالفت دولت آمریکا با اقدامی نظامی زمینی به غزه از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

از سوی دیگر گردانهای عزالدین قسام از شرکت های هواپیمایی خارجی خواستندکه پروازهای خود را به رژیم صهیونیستی لغو کنند.

۱۳:۲۳:حمایت یونانی ها از مردم بی دفاع غزه/پرچم رژیم صهیونیستی در آتن به آتش کشیده شد

صدها نفر از یونانی های ساکن پایتخت این کشور با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی از مردم بی دفاع غزه در مقابل حملات جنایتکارانه ارتش صهیونیستی حمایت کردند.

شدت خشم معترضین به جنایات صهیونیستها به حدی بود که پلیس برای حفاظت از ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی ناچار به استقرار خودروهای زرهی در مقابل آن شد. در این تظاهرات که با حضور زنان و کودکان بی شماری انجام شد معترضان قتل عام زنان و کودکان بی گناه فلسطینی را محکوم کردند.

۱۳:۲۳:هزاران یمنی علیه تجاوزات صهیونیستها به غزه تظاهرات برگزار کردند

هزاران یمنی با برگزاری تظاهراتی حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

این تظاهرات در صنعا پایتخت یمن و برخی از شهرهای دیگر این کشور برگزارشد و تظاهرات کنندگان ضمن در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهایی در همبستگی با فلسطینی ها سر دادند.

۱۳:۲۲:شلیک موشک ام ۷۵ حماس به فرودگاه بن گورین/مصر گذرگاه رفح را بست

گردانهای عزالدین قسام برای اولین بار فرودگاه بین گورین را با چهار موشک ام ۷۵ هدف قرار دادند.شلیک این موشکها سبب توقف پروازها در این فرودگاه شده است.

از سوی دیگر صدای آژیر خطر در تل آویو، هرتسلیا و اسدود در نوار غزه به صدا درآمد.

به گفته منابع فلسطینی مسئولان مصری بدون دلیل گذرگاه رفح را به روی زخمی شدگان فلسطینی بسته اند.

۱۲:۳۷:تحولات فلسطین و عراق محور گفتگوهای بایدن با عبدالله دوم

“جو بایدن” معاون اول اوباما امروز در واشنگتن با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن دیدار کرد. بر اساس بیانیه کاخ سفید بایدن در این دیدار بحران غزه و راه های حل آن را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

همچنین تحولات عراق و تحرکات گروه تروریستی داعش در این کشور از جمله محور های گفتگوی بایدن با پادشاه اردن بوده است. طبق اعلام کاخ سفید دو طرف خواهان تشکیل فوری دولتی با حضور نمایندگان تمام گروه های سیاسی و قومی شده اند.

۱۲:۳۶:پیام تهدید قسام از کانال دوم رژیم صهیونیستی/شلیک ۵ موشک به عسقلان

روزنامه صهیونستی یدیعوت آحارنوت به بازگشت یک هواپیمای لهستانی به این کشور قبل از رسیدن به فرودگاه بن گورین از ترس موشکهای مقاومت اذعان کرد.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از نفوذ شاخه نظامی حماس به کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی  و ارسال پیام تهدید به این رژیم از این طریق خبر دادند.

مقاومت فلسطین پنج موشک به عسقلان شلیک کرد.

۱۲:۳۴:افرایش آمار شهدای فلسطینی به ۹۸ نفر/هراس در عسقلان

منابع فلسطینی از پرواز گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی بر آسمان غزه و حمله جدید جنگنده های این رژیم به بیت لاهیا در شمال غزه خبر دادند.

جنگنده های اسرائیلی منزلی را در شمال جبالیا در شمال غزه هدف قرار دادند.

رسانه های فلسطینی از زخمی شدن چهار صهیونیست بر اثر فرود اضطراری در فرودگاه هرتسلیا از ترس موشکهای مقاومت خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را ۹۸ شهید اعلام کرد.

۱۱:۱۵ ناکارآمدی گنبد آهنین/صدای آژیرهای ممتد در سرزمین های اشغالی

پایگاه فلسطین الیوم از حالت سرخوردگی میان محافل نظامی رژیم صهیونیستی به سب ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین که این رژیم هزینه زیادی برای آن صرف کرده است خبر داد و بیان کرد: این سامانه که رژیم صهیونستی میلیون ها دلار برای آن هزنیه کرده است در مقابله با موشکهای مقاومت فلسطین ناکارآمد بوده است و موشکهای فلسطینی ها به عمق نود کیلومتری شلیک شده است موضوعی که رژیم اسرائیل انتظار آن را نداشته است.

روزنامه صهیونیستی هآرتص در این باره نوشته است: سامانه گنبد آهنین که در نزدیک مرز با غزه مستقر شده تا شهرک های اسرائیلی را از از عملیات حفظ کند موفقیت چندانی نداشته است و فقط ۳۰۰ موشک از مجموع ۸۵۰ موشک شلیک شده از سوی مقاومت فلسطین را ظرف روزهای گذشته مهار کرده است که این ضربه به آن است.

سامانه گنبد آهنین یک سامانه دفاع هوایی متحرک است که شرکت صنایع هوایی رژیم صهیونیستی و شرکتهای رافائل و آلتا برای حفاظت از شهرکهای صهیونیستی نشین طراحی و ساخته اند اما عملا نتوانسته است کاری از پیش ببرد.هزینه هر موشک حدود ۴۰ هزار دلار است و سکوی پرتاب آن ۵۰ میلیون دلار آب می خورد.

این در حالی است که موشکباران شهرک های صهیونیست نشین بامداد امروز نیز از سوی مقاومت ادامه داشت و رزمندگان مقاومت فلسطین بیست موشک به بئرالسبع شلیک کردند که تعدادی از آنها به منازل صهیونیستها برخورد کرد و یک موشک نیز در کنار سالن ورزشی فرو آمد و ایستگاه سوخت در اسدود طعمه حریق شد و دهها صهیونیست زخمی شدند.

صدای آژیرهای ممتد در همه جای فلسطین اشغالی به گوش می رسد از تل آویو و غوش دان، هرتسلیا گرفته تا ریشون و حولون و کریات اربع و سوسیا در جنوب الخلیل.

کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی از لرزیده شدن ساختمان دادگاه عالی و کنیست اسرائیل بر اثر شلیک موشکها در جنوب و شمال قدس خبر داد.

گردانهای عزالدین قسام از شلیک چهار موشک ام ۷۵ به قدس اشغالی خبر داد و گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی تل آویو را را با دو موشک براق ۷۰ هدف قرار داد.

در شهرک صهیونیست نشین اشکول یک صهیونیست بر اثر حملات موشکی مقاومت کشته و ده نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطق برکس و زمین های کشاورزی در المغازی در مرکز غزه را هدف قرار دادند.جنگنده های این رژیم منطقه ای در شمال غزه را نیز هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه های فلسطینی اعلام کردند:در عسقلان، حیفا و اشکول بر اثر شلیک موشکهای مقاومت صدای آژیر ممتد شنیده می شود.

همزمان درگیری های میان فلسطینی ها و نظامیان اشغالگر در شرق البیره و شرق روستای الجانیه در غرب رام رخ داد.

در ریشون لتسیون، الرمله و رحفوت صدای آژیر های ممتد شنیده می شود.در اسدود شلیک موشکهای مقاومت سبب کشته شدن یک صهیونیست شد.

مسئولان رژیم صهیونیستی از هدف قرار گرفتن ۱۱۰۰ مرکز در غزه خبر دادند.

۱۰:۵۶:گفتگوی تلفنی اوباما با نتانیاهو/ آمریکا آماده میانجیگری است

“باراک اوباما” رئیس جمهوری آمریکا در تماسی تلفنی با “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار پایان درگیری نظامی در سرزمین های اشغالی شد. وی همچنین بر لزوم بازگشت طرفین به توافقنامه آتش بس امضا شده در نوامبر ۲۰۱۲ تاکید کرد.

اوباما ضمن ابراز نگرانی از تنش های نظامی در مناطق اشغالی، ادامه این وضعیت را موجب کشته شدن شمار بیشتری از غیرنظامیان دانست. در این گفتگو رئیس جمهوری آمریکا از آمادگی واشنگتن برای میانجیگری بین جنبش حماس و رژیم صهیونیستی خبر داد.

این در حالی است که نتانیاهو شب گذشته پس از شش ساعت نشست ویژه با اعضای کابینه امنیتی خود از برداشتن “گام های بیشتر” در این خصوص خبر داد. در همین حال “موشه یعالون” وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگویی تلویزیونی گفت ارتش این رژیم عملیات محدود زمینی در نوار غزه انجام می دهد.

۰۴:۵۸  گردانهای قسام : خود را برای جنگ بسیار طولانی با اسرائیل آماده کرده ایم/غزه را گورستان دشمن می کنیم

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در چهارمین روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکید کرد رزمندگان فلسطینی خود را برای جنگ بسیار طولانی با دشمن آماده کرده اند.

سخنگوی گردانهای عزالدین قسام گفت ما خود را برای جنگ بسیار طولانی با دشمن صهیونیستی آماده کرده ایم.

وی افزود ملت ما در قدس و کرانه باختری، داخل مناطق اشغالی و نوار غزه، انقلاب کرده اند، ما جنگ را آغاز نکرده ایم، بلکه آنها جنگ را عملا علیه ما آغاز کرده اند.

وی تاکید کرد تهدید اسرائیل برای جنگ زمینی ما را مرعوب نخواهد کرد و غزه گورستان آنها خواهد شد.

۰۴:۴۲شلیک دهها موشک به مناطق صهیونیست نشین/اعتراف نتانیاهو به دشوار بودن نبرد با مقاومت

گروههای مقاومت در پاسخ به جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، مناطق صهیونیست نشین را آماج موشکهای خود قرار دادند.

شبکه المیادین از شلیک یکباره ۲۰ موشک به سوی بئرالسبع و عراد، متسبیه رامون و دیمونه خبر داد که بر اثر آن دست کم چهار صهیونیست در بئرالسبع زخمی شده اند.

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس هم از شلیک شش موشک ۱۰۷ به پایگاه نظامی زیکیم خبر داده است.

شاخه نظامی حماس همچنین اعلام کرد ۱۱ موشک ۱۰۷ به سمت ناحل عوز شلیک کرده است.

گردانهای قسام همچنین از شلیک ۱۵ موشک گراد به بئرالسبع خبر داده است.

آژیر خطر بار دیگر در منطقه تل آویو به صدا درآمده است. گردانهای ابوعلی مصطفی اعلام کرد بیش از ۸۰ موشک از ابتدای تجاوز دشمن به شهرکهای صهیونیست نشین شلیک کرده است.

گردانهای الناصر صلاح الدین هم شهر اسدود را با چهار موشک هدف قرار داد.

اوفاکیم، اسدود و نتیفوت هم هدف هشت موشک گراد این گردانها قرار گرفته است.

گردانهای قسام هم از شلیک ۱۰ موشک گراد به اسدود خبر داده است.

منابع صهیونیست هم از اخباری مبنی بر هلاکت یک صهیونیست در اشکول و زخمی شدن چند نفر در النقب بر اثر شلیک موشکهای مقاومت خبر داده اند.

خبر دیگر اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به ارتش این رژیم گفته است که نبرد طولانی و دشوار و پیچیده ای پیش روی آنها قرار دارد.

موشه یعالون وزیر امنیت رژیم صهیونیستی هم بر ادامه تجاوزات این رژیم به نوار غزه به بهانه توقف شلیک موشک و آنچه رفع تهدیدها خواند، تاکید کر

۰۳:۱۹  ادامه جنایات اشغالگران در غزه/۹۰ شهید و ۶۳۰ زخمی تاکنون

خبرنگار المیادین از بمباران سه منزل مسکونی در خان یونس در جنوب نوار غزه از سوی جنگنده های اسرائیلی خبر داده است.جنگنده های اسرائیلی همچنین منزلی را در محله التفاح در شرق غزه هدف قرار دادند.

المیادین همچنین از درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در روستای مجد الکروم در الجلیل خبر داد.

ازدیرالبلح خبر می رسد که یک فلسطینی در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک موتورسیلکت شهید و یک نفر دیگر زخمی شده است.

وزارت بهداشت فلسطین هم از انتقال ۱۱ مجروح فلسطینی به بیمارستانهای مصر برای مداوا خبر داده است.

کانال دوم تلویزیون اسرائیل از ۸۶۰ حمله هوایی ارتش این رژیم به نوار غزه و ریختن ۶۰۰ تن بمب بر سر مردم بی دفاع این منطقه خبر داده است.

۰۲:۳۴ انتقاد شدید حزب الله از سکوت رژیمهای عربی در برابر جنایات صهیونیستها

جنبش حزب الله لبنان با شرم آور خواندن سکوت جامعه بین المللی و رژیمهای عربی، تجاوزات صهیونیستها به غزه را تکمیل کننده جنگ مستمر آنها علیه مردم فلسطین توصیف کرد.

حزب الله در بیانیه ای در واکنش به جنگ افروزی جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعلام کرد : تجاوز اسرائیل به غزه تکمیل کننده جنگ مستمر صهیونیستها علیه مردم فلسطین است.

حزب الله لبنان تاکید کرد تجاوز اسرائیل بیانگر روح جنایتکارانه دشمن در راستای خدمت به طرحهای شوم شهرک سازی است.

در بیانیه حزب الله آمده است شرم آور است که این همه جنایات و کشتار در سایه سکوت جامعه بین المللی و سکوت بسیار دردآور و شرم آور رژیمهای عربی صورت می گیرد.

جنبش حزب الله در بیانیه خود آورده است به شدت جنایات دشمن صهیونیستی در غزه را محکوم می کنیم و به تمام گروههای مقاومت فلسطین درود می فرستیم.

در بیانیه حزب الله آمده است به ملت فلسطین به خاطر شجاعت و ایستادگی و تکیه آنها بر گزینه مقاومت به عنوان شیوه ای برای پاسخ دادن به تجاوزات درود می فرستیم.

  ۰۱:۵۷  هشدار مقاومت به اسرائیل درباره عواقب حمله زمینی/همبستگی مردم یمن و لبنان با مردم غزه

گروههای مقاومت به رژیم صهیونیستی درباره عواقب خطرناک هر گونه تجاوز زمینی به نوار غزه هشدار دادند.

سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی اعلام کرد مقاومت برای پاسخ به هرگونه تجاوز گسترده تر دشمن به غزه آماده است.

این سخنگو خاطر نشان کرد هرگونه عملیات زمینی این فرصت را برای ما فراهم خواهد کرد تا نظامیان اسرائیلی را اسیر کرده یا به هلاکت برسانیم.

تظاهرات مردم یمن در همبستگی با مردم غزه

همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، مردم یمن هم با برگزاری تظاهرات گسترده همبستگی خود را با فلسطینی ها اعلام و تجاوزات اشغالگران قدس را محکوم کردند. مردم لبنان نیز با برگزاری تظاهرات در صیدا واقع در جنوب این کشور همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند

۰۱:۴۱ اکثر قربانیان حملات اسرائیل غیر نظامی هستند/شهید و زخمی شدن سه نفر دیگر در غزه

سخنگوی وزارت کشور فلسطین تاکید کرد بیشترین قربانیان تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، غیرنظامی هستند و این رژیم عمدا به کشتار مردم دست می زند.

حمله نظامیان صهیونیست به دو موتورسیکلت در چهار راه شهدا در محله الزیتون شهر غزه به شهادت یکی از شهروندان و زخمی شدن دو نفر دیگر منجر شد.

سخنگوی وزارت کشور فلسطین در غزه هم اعلام کرد تمام اهدافی را که اسرائیل در نوار غزه بمباران می کند، اهداف غیرنظامی است.

این سخنگو تاکید کرد جبهه داخلی قوی و منسجم و یکپارچه است.

ریاض منصور سفیر فلسطین در سازمان ملل متحد هم اعلام کرد کودکان فلسطینی نیمی از جمعیت غزه را تشکیل می دهند و از هجمه افراطی اسرائیل رنج می برند.

وی گفت این چه دفاع از خود است که غیرنظامیان را در غزه هدف قرار می دهند

۰۱:۱۰  سرنگونی یک پهپاد اسرائیلی/ تاکید مقامات صهیونیست بر ادامه تجاوزات به غزه

رزمندگان فلسطینی از موفقیت خود در سرنگونی یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در غزه خبر دادند.

گردانهای المجاهدین با شلیک یک موشک سام هفت، یک پهپاد اسرائیلی را سرنگون کردند.خبرنگار شبکه المیادین هم از شلیک پنج موشک به مناطق صهیونیست نشین قدس اشغالی که دو تا از این موشکها به نزدیکی کنیست(پارلمان) اصابت کرده است.

بئر السبع هم هدف موشکهای مقاومت قرار گرفته است.گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم از شلیک دو موشک از نوع براق ۷۰ به قدس اشغالی خبر داده است.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی هم بر ادامه جنگ علیه نوار غزه تاکید کرد.

۰۰:۴۸  افزایش شهدای فلسطینی به ۸۶ نفر/صهیونیستها ۸۰۰ بار به غزه حمله کردند

رسانه های خارجی از افزایش شهدای حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۸۶ نفر خبر دادند.

یک رسانه اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه سدوت هنیقف و شاعر هنیقف خبر داده است.

جنگنده های اسرائیلی گروهی از شهروندان فلسطینی را در شمال نوار غزه هدف حملات خود قرار دادند که به زخمی شدن چند نفر از آنها منجر شده است.

شهر صهیونیست نشین عسقلان هم بار دیگر هدف موشکهای مقاومت به تلافی جنایات اشغالگران قرار گرفت.

گروههای مبارز فلسطینی، شهر سدیروت را نیز هدف موشکهای خود قرار دادند.

افزایش شهدای حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۸۶ نفر از دیگر خبرهای مربوط به جنگ سوم غزه به شمار می رود. صدها نفر دیگر از مردم بی دفاع غزه در این حملات مستمر زخمی شده اند.

خبرنگار المیادین هم گزارش داد از ابتدای تجاوز اسرائیل به نوار غزه تا کنون، جنگنده های این رژیم ۸۰۰ بار به نوار غزه حمله کرده اند.

خبرنگار این شبکه اعلام کرد حملات اسرائیل، خودروها و موتورسیکلتهای مردم را هدف قرار می دهند تا تعداد بیشتری از مردم کشته شو

پنج شنبه ۹۳.۴.۱۹

۲۳:۵۲  زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در اشکول

شبکه ماهواره ای المیادین از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در حملات موشکی تلافی جویانه گروههای مقاومت به شهرک صهیونیست نشین اشکول خبر داد

۱۸:۱۰:تخریب ۱۵۰ خانه و آواره شدن ۹۰۰ فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه

وزارت کشور فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال یک پیام صوتی همگانی به دهها هزار نفر از ساکنان نوار غزه از آنها خواسته که منازل خود را ترک کنند.

 در این بیانیه تأکید شده است که ارسال پیام مذکور به شهروندان فلسطینی با هدف ایجاد ترس و وحشت در میان مردم و تضعیف جبهه داخلی در غزه صورت گرفته است.

وزارت کشور فلسطین از مردم خواست که از منازل خود خارج نشوند و آرامش خود را حفظ کنند.

۱۴:۵۶:اردوغان: امکان ندارد ترکیه به کشتار فلسطینیها بی توجه باشد

“رجب طیب اردوغان” نخست وزیر ترکیه با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد: امکان ندارد که ترکیه نسبت به کشتار مردم بی گناه فلسطین بی توجه باشد و پشتش را به فلسطینیها کند.

این در حالی است که وی در ادامه به اتخاذ سیاسیتهای خصمانه علیه سوریه مجددا تأکید کرد و ضمن تأکید بر کشتار مردم بی گناه در فلسطین هیچ اشاره ای به این امر در سوریه نکرد.

۱۳:۵۸:رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه علیه غزه را توجیه کرد

” آویگدور لیبرمن” وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه  را که از سه روز گذشته تا کنون تشدید شده و منجر به شهادت بیش از ۸۰ فلسطینی و زخمی شدن دستکم ۵۶۰ نفر شده است، دفاع رژیم صهیونیستی از خود توصیف کرد.

وی با ارسال نامه ای به وزرای خارجه کشورهای مختلف خواهان حمایت جامعه جهانی از آنچه که “حق اسرائیل در دفاع از خود” نامیده بود، شد.

این مقام صهیونیستی در ادامه مدعی شد که قبول آتش بس یعنی استقبال از موشکهای حماس در اراضی اشغالی.

لیبرمن که به بیان اظهارات جنگ طلبانه علیه فلسطینیها و اتخاذ سیاست آپارتاید معرف است اخیرا اعلام کرد که به دلیل اختلاف نظر با شخص نخست وزیر، به ائتلاف حزب “اسرائیل خانه ما” با حزب لیکود پایان داده است.

۱۱:۵۹:شهادت ۳ نفر از اعضای گردانهای قدس/ حمله موشکی به تل آویو

بر اثر حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به خودروی حامل چند نفر از اعضای گردانهای قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در مرکز غزه، سه نفر از اعضای این گروه به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، شبکه ۱۰ تلوزیون رژیم صهیونستی از پرتاب پنج موشک به تل آویو و گوش دان از سوی غزه خبر داد.

در همین راستا آژیر خطر در “أشکول” ، “هرتسیلیا”و “شاعر هنیگف” و “ساحل عسقلان” نیز به صدا در آمده است.

همچنین پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت اعلام کرد که اصابت موشک به شهرک “سدوت نیگف” منجر به آتش سوزی شده است.

۱۱:۵۸:صدها شهید و زخمی در حملات سه روز گذشته رژیم صهیونیستی به غزه

در جریان حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به خان یونس ۳۰ شهروند فلسطینی از جمله چند کودک و زن، شهید و دهها نفر زخمی شدند.

در حملات جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه نیز ۶ نفر از جمله یک خبرنگار شهید شدند.

منابع پزشکی اعلام کردند که آمار قربانیان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سه روز اخیر به  دستکم ۷۵ شهید و ۵۳۰ زخمی رسیده است.

از سوی دیگر خبرگزاری فلسطینی سما با انتشار گزارشی اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی طی شب گذشته ۳۲۰ نقطه را در نوار غزه مورد هدف قرار دادند.

۱۱:۱۵:پرتاب ۴۰۰ تن مواد منفجره بر سر ساکنان غزه/هشدار شاباک درخصوص نفوذ هکرهای فلسطینی

جنگنده های رژیم صهیونیستی  بسیاری از پایگاههای امنیتی و نظامی را در غزه هدف گرفته و منهدم کردند.

از سوی دیگر، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از آغاز جنگ علیه غزه و طی چند روز اخیر ۵۹۰ مورد از پایگاههای حماس و منازل مسکونی را در نوار غزه مورد هدف قرار  داده است و در جریان این حملات ۴۰۰ تن مواد منفجره استفاده کرده است.

۱۱:۱۴: غافلگیری رژیم صهیونیستی از موشکهای دور برد حماس/ انهدام دو جنگنده در آسمان غزه

یک مقام نظامی در ارتش رژیم صهیونیستی در گقتگو با شبکه هفت تلوزیون این رژیم اعلام کرد که حماس تاکنون توانسته دو فروند از جنگنده های رژیم صهیونیستی را با استفاده از موشکهای زمین به هوا منهدم کند.

وی در ادامه افزود: اطلاعات ما در خصوص موشکهای دور بردی که حماس در اختیار دارد بسیار محدود است.

این منبع امنیتی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از اصابت موشکهای دور برد حماس به حیفا و دیمونا بسیار غافلگیر و شگفت زده شده است.

۱۰:حماس: جان کری شریک نتانیاهو در کشتار کودکان فلسطینی است

“موسی أبومرزوق” یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در پایگاه ارتباط اجتماعی فیس بوک نوشت: “جان کری” وزیر خارجه آمریکا شریک کامل “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامات وحشیانه و کشتار کودکان سرزمین ما است.

۹:۵۹:نشست شورای امنیت در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به غزه

شورای امنیت ساعت ۱۰ صبح امروز (به وقت آمریکا) نشستی را در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار می کند.

قرار است “بان کی مون” دبیر کل سازمان ملل، در این نشست نمایندگاه ۱۵ کشور عضو در این نهاد را در جریان آخرین تحولات فلسطین قرار دهد.

چهارشنبه ۹۳.۴.۱۸

۱۳:۵۸رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه علیه غزه را توجیه کرد

” آویگدور لیبرمن” وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه  را که از سه روز گذشته تا کنون تشدید شده و منجر به شهادت بیش از ۸۰ فلسطینی و زخمی شدن دستکم ۵۶۰ نفر شده است، دفاع رژیم صهیونیستی از خود توصیف کرد.

وی با ارسال نامه ای به وزرای خارجه کشورهای مختلف خواهان حمایت جامعه جهانی از آنچه که “حق اسرائیل در دفاع از خود” نامیده بود، شد.

این مقام صهیونیستی در ادامه مدعی شد که قبول آتش بس یعنی استقبال از موشکهای حماس در اراضی اشغالی.

لیبرمن که به بیان اظهارات جنگ طلبانه علیه فلسطینیها و اتخاذ سیاست آپارتاید معرف است اخیرا اعلام کرد که به دلیل اختلاف نظر با شخص نخست وزیر، به ائتلاف حزب “اسرائیل خانه ما” با حزب لیکود پایان داده است.

۱۱:۵۹ شهادت ۳ نفر از اعضای گردانهای قدس

بر اثر حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به خودروی حامل چند نفر از اعضای گردانهای قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در مرکز غزه، سه نفر از اعضای این گروه به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، شبکه ۱۰ تلوزیون رژیم صهیونستی از پرتاب پنج موشک به تل آویو و گوش دان از سوی غزه خبر داد.

۱۱:۵۸ صدها شهید و زخمی در حملات سه روز گذشته رژیم صهیونیستی به غزه

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به ۳۲۰ مرکز در نوار غزه طی شب گذشته، بازگشایی گذرگاه رفح به منظور انتقال مجروحان به بیمارستانهای مصر و افزایش شمار قربانیان به ۷۵ شهید و ۵۳۰ زخمی از اخبار فلسطین محسوب می شود.

۱۱:۱۵ پرتاب ۴۰۰ تن مواد منفجره بر سر ساکنان غزه

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از آغاز جنگ علیه غزه و طی چند روز اخیر ۵۹۰ مورد از پایگاههای حماس و منازل مسکونی را در نوار غزه مورد هدف قرار  داده است و در جریان این حملات ۴۰۰ تن مواد منفجره استفاده کرده است.

۱۱:۱۴ غافلگیری رژیم صهیونیستی از موشکهای دور برد حماس و انهدام دو جنگنده در آسمان غزه

یک مقام نظامی در ارتش رژیم صهیونیستی در گقتگو با شبکه هفت تلوزیون این رژیم اعلام کرد که حماس تاکنون توانسته دو فروند از جنگنده های رژیم صهیونیستی را با استفاده از موشکهای زمین به هوا منهدم کند.

این منبع امنیتی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از اصابت موشکهای دور برد حماس به حیفا و دیمونا بسیار غافلگیر و شگفت زده شده است.

۱۰:۰۰ حماس: جان کری شریک نتانیاهو در کشتار کودکان فلسطینی است

“موسی أبومرزوق” یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در پایگاه ارتباط اجتماعی فیس بوک نوشت: “جان کری” وزیر خارجه آمریکا شریک کامل “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامات وحشیانه و کشتار کودکان سرزمین ما است.

۰۹:۵۹ نشست شورای امنیت در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به غزه

شورای امنیت سازمان ملل صبح امروز نشستی را با حضور دبیر کل سازمان ملل در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار می کند.

 شورای امنیت ساعت ۱۰ صبح امروز (به وقت آمریکا) نشستی را در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برگزار می کند.

اخبار روزهای گذشته حملات و جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه در اینجا قابل بازیابی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه