تأمینی از کاندیداتوری در انتخابات آینده مجلس انصراف داد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوره آینده مجلس شورای اسلامی کاندید نمی‌شود، گفت: اگر در ۲ سال باقی‌مانده به مردم خدمت کنیم، آنها برای ما دعا می‌کنند و خدا بیامرزی برای ما می‌دهند.

تأمینی از کاندیداتوری در انتخابات آینده مجلس انصراف داد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حسن تامینی شامگاه جمعه در ضیافت افطاری خود که با حضور جمعی از مسئولان استان گیلان و چهره های ورزشی و هنری در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، با خیرمقدم به همه حاضرین و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برای این دور یکدیگر جمع شدیم تا با یکدیگر درد دل کنیم و بگوییم همدیگر را دوست داریم.

وی با تقدیر از برخی مدیران ورزشی گیلان از جمله مسعود رهنما و نقی هدایتی، گفت: افرادی که در این جلسه حضور داشتند را به یاد خواهم داشت و قابل تقدیر هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید با مردم شفاف بود، خاطرنشان کرد: چندین وقت است در حال فکر کردن هستم و تاکنون این موضوع را به کسی نگفتم، اما اکنون می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و بگویم که در دوره آینده مجلس کاندید نمی‌شوم.

تامینی با اشاره به اینکه در دوره مسئولیت خود به دنبال ایجاد دوستی و مهربانی در بین افراد و گروه‌های مختلف بود، افزود: در برابر برخی انتظارات به حقی که مردم از من دارند نمی‌دانم چطور باید با خودم کنار بیایم، مثلا همین دیشب در هنگام افطار خانمی به من زنگ زد و گفت غذا برای افطار ندارند، گفتم چرا، گفت به این دلیل که شما به ما قول داده بودید شوهر من را سر کار ببرید، اما به وعده خود عمل نکردید.

وی با تاکید بر سخت بودن کار نمایندگی مجلس برای خود، تصریح کرد: برخی افراد ممکن است بگویند من با این سخنان می‌خواهم با دست پس بزنم و با پا پیش بکشم، اما حقیقت این است که من در دو سال پایانی دوران نمایندگی خود در مجلس هستم و قصد ندارم در دوره آینده کاندیدا شوم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در دو سال آینده سعی می‌کنم به تعهدات خود به طور کامل عمل کنم، افزود: پس از دوران نمایندگی مجلس نیز سعی می‌کنم در هر مسئولیتی که هستم به مردم خدمت کنم.

وی افزود: اگر در ۲ سال باقی‌مانده به مردم خدمت کنیم، آنها برای ما دعا می‌کنند و خدا بیامرزی برای ما می‌دهند.

تامینی با اشاره به برخی شایعات درباره رای نیاوردن و یا تایید صلاحیت نشدن او در انتخابات آینده مجلس، تاکید کرد: هیچ شرایط، بحث و مسئله‌ای سبب این تصمیم من نشده است و هر کسی که در دو سال باقی‌مانده می‌خواهد با من کار کند، بداند در دوره بعدی مجلس من کاندیدا نمی‌شوم.

وی با اشاره به اینکه اکنون پدرس در بخش ICU بیمارستان بستری است، گفت: پدرم همواره به من می‌گفت دعا کن تا ان‌شاءالله عاقبت به خیر بشویم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پویا
8 دی تامینی پیوندتان مبارک! جناب [...]! دکتر تامینی از دستت رفت. برو دنبال نمایندگان دیگه تا شاید حامی و پشتیبان تو و سایتت بشن و ازت تعریف و تمجید کنن!
هادی
متاسفم که کسی مثل آقای پویا بجای اینکه برای آقای تامینی عزیز آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری بکنه،در این سایت عبارات فکاهی می نویسه.کمتر کامنت نامربوط بنویسین.
در حاشیه