تیم هسته ای کشورمان با حکمت، عزت و مصلحت مذاکرات را به پیش می برند

امام جمعه شهرستان املش گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با حکمت، عزت و مصلحت مذاکرات را به پیش می برند.

تیم هسته ای کشورمان با حکمت، عزت و مصلحت مذاکرات را به پیش می برند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین ˈتقی روحانیˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه املش، با تجلیل از تیم خستگی ناپذیر مذاکره کننده کشورمان در ژنو افزود: آنها با تلاش خود مشغول مبارزه با نمایندگان استکبار هستند و مطمئن باشید این جهادگران با حکمت، عزت و مصلحت این مذاکرات را به پیش خواهند برد و به حق مسلم ملت ما که همان استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای است، خواهند رسید.

وی با اشاره به سخنان عمیق و تاریخی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر مسوولان و کارگزاران نظام با معطم له ادامه داد: دشمن از دو راه ملت ما را تهدید می کند یکی تهدید نظامی، دیگری تحریم اقتصادی و دشمن در هر دو جبهه از ما شکست خواهد خورد.

امام جمعه املش در ادامه سخنانش افزود: این روزها صحنه های دلخراشی را در غزه شاهدیم که اسرائیلی های وحشی از هوا و دریا و زمین مردم بی گناه غزه را آماج گلوله های خود قرار داده اند.

وی با انتقاد از دولت های مدعی حقوق بشر بیان کرد: در روز جهانی قدس، مسلمانان جهان پاسخ دندان شکنی به اسرائیلی ها خواهند داد.

امام جمعه املش با بیان اینکه ما در شهرستان املش ۱۴مسجد نیمه ساخت یا در دست احداث داریم، گفت: املش در بخش فرهنگی کاستی هایی دارد که باید مسوولان استانی بودجه فرهنگی مناسبی را به این منظور اختصاص دهند.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به خواسته بحق مردم املش برای داشتن یک بیمارستان، بر ضرورت تحقق وعده مسوولان و اهتمام به قول های داده شده تاکید کرد./ ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه