بعضی قلم بدستها می خواهند فرهنگ شهادت را کمرنگ کنند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با بیان اینکه باور به فرهنگ جهاد و شهادت انگیزه مقابله با دشمنان است، گفت: بعضی قلم بدستها می خواهند فرهنگ شهادت را کمرنگ کنند.

بعضی قلم بدستها می خواهند فرهنگ شهادت را کمرنگ کنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، وی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل و مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم افزود: نباید بگذاریم تا کسانی که قصد کمرنگ کردن فرهنگ شهادت را دارند در کار خود موفق شوند چرا که آینده کشور و انقلاب به خطر می افتد.

وی ترویج فرهنگ جهاد وشهادت را حق شناسی نسبت به شهدای گذشته و تضمین استقلال، امنیت و آرامش کشور ذکر کرد و افزود: این حق شناسی باعث می شود تا انگیزه جهاد و شهادت در کشور همواره زنده باشد.

آیت الله مکارم شیرازی تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را بهترین کار دانست و افزود: یکی از اعمال ارزشمند و مقدس در ماه مبارک رمضان بازدید از خانواده معظم شهدا و تکریم آنان است و تلاش کنید تا به آنان خدمت کنید.

وی زنده بودن، نزد خدا بودن، رزق معنوی و روحانی از خدا گرفتن و خوشحالی از نعمت خداوند را از ویژگی های مهم شهدا که در قرآن ذکر شده است عنوان کرد و افزود: قرآن با این اوصاف از شهادت به عنوان مقام بالای معنوی و الهی یاد کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه