نمایشگاه عکس دریا از دریچه دوربین در ساحل آستارا بر پا شد

نمایشگاه عکس هنرمند برجسته شهرستان آستارا ˈ پرویز نوری زاد ˈ با عنوان دریا از دریچه دوربین در طرح سالمسازی سفیر امید این شهرستان برپا شد.نمایشگاه عکس دریا از دریچه دوربین در ساحل آستارا بر پا شد.

نمایشگاه عکس دریا از دریچه دوربین در ساحل آستارا بر پا شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستاراخبر؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز چهارشنبه گفت:در این نمایشگاه ۲۰ تابلو از پرویز نوری زاد با محوریت دریا و چشم انداز های زیبای سواحل آستارا عرضه شده است .

th-12

ابراهیم مسئلتی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس دریا به مدت یک هفته در طرح سالمسازی سفیر امید دایر است ، افزود:این نمایشگاه بهانه ای است تا ضمن معرفی استعدادهای برتر هنرمندان عکاس آستارا ، گوشه ای از طبیعت خدادادی شهرستان نیز به مسافران و گردشگران نمایش داده شود .

وی اضافه کرد:در طول فصل تابستان نمایشگاه های انفرادی سایر عکاسان برجسته و فعال شهرستان با موضوعات مختلف در معرض دید عموم شهروندان و مسافران گذاشته خواهد شد .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در ادامه نوری زاد را از فعالان عرصه عکاسی در استان گیلان نام برد و گفت:نوری زاد به مدت ۱۰ سال به تدریس رشته هنری عکاسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخته است .

مسئلتی افزود:انتشار کتاب عکس هنرمندان آستارا در سال ۱۳۸۵ با بیش از ۱۴۰ عکس از هنرمندان شهرستان با تیراژ دو هزار جلد توسط انتشارات ایلیا ، برپایی بیش از ۳۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی و کسب چندین مقام برتر در جشنواره های مختلف استانی و کشوری از جمله افتخارات هنری این عکاس است .

بنابراین گزارش، پرویز نوری زاد متولد ۱۳۶۰ ، فعالیت عکاسی هنری خود را از سال ۱۳۷۴ با محوریت طبیعت آستارا آغاز کرده است .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه