توهین به منتقدان و سوگند به “والله” در شان رئیس‌جمهور نیست

عضو کمیسیون اصل نودم مجلس با بیان اینکه توهین به منتقدان و سوگند به ” والله” در شان رئیس‌جمهور نیست، گفت: وی بداند که طبق وعده‌های خداوند، همه عزت از خداوند و مومنان است و بار دیگر در ایران اسلامی توسط مردم دولتی کریمه به پا خواهد شد.

توهین به منتقدان و سوگند به “والله” در شان رئیس‌جمهور نیست

به گزارش ۸دی نیوز، روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر  در نشست علنی امروز، چهارشنبه (۱۸ تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور گفت: هیچ شکی نیست زمانی که کشور در حال مذاکره با قدرت‌های جهانی است و اقتصاد آن دستخوش نوسانات است به آرامش احتیاج دارد، پس چرا رئیس‌جمهور و برخی معاونان و اطرافیان وی گاهی صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که جامعه را به تشنج می‌کشد.

وی با بیان اینکه توهین به منتقدان و سوگند به “ولله” در شان رئیس‌جمهور نیست، ادامه داد: وی بداند که طبق وعده‌های خداوند همه عزت از خداوند و مومنان است و بار دیگر در ایران اسلامی توسط مردم، دولتی کریمه به پا خواهد شد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: بار دیگر فریاد ستم‌سوز ملت ایران بر کاخ‌های قدرت‌های جهانی طنین‌انداز و پرچم استکبار‌ستیزی و پرچم امام خمینی(ره) در سازمان‌های بین المللی به اهتزاز در خواهد آمد.

حسینیان در تذکر بعدی خود با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی و ۱+۵ خطوط قرمز را مشخص کردند، اظهار داشت: با توجه به اعتمادی که به تیم مذاکره‌کننده وجود دارد، بسیاری از نگرانی‌ها برطرف می‌شود ولی زمزمه‌هایی که از سوی برخی مسئولان، وابستگان و مطبوعات دولتی شنیده می‌شود یک نگرانی را باقی می‌گذارد؛ از هم اکنون در حال تهدید کردن واحد سنجش و میزان تولیدات هسته‌ای  هستند و از سوی دیگر ماشین‌هایی را که تنها تولید‌کننده یک سو هستند به تولید کننده چهارسو نسبت می‌دهند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه طرف مقابل تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نیاز سالانه راکتورها را کمتر از رقم واقعی اعلام می‌کند، تاکید کرد: از نمایندگان مجلس می‌خواهم به این نکته توجه کنند، تا مبادا خارج از کارشناسی اعداد و ارقام غیر واقعی به تیم مذاکره کننده القا شود/ باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه