هزینه های منتشر شده در مورد اجلاس کلانشهرها صحیح نیست

محمود باقری خطیبانی در مورد هزینه های اختصاص یافته به مطبوعات، گفت: به شخصه از رسانه ها بابت انتشار چنین مطالبی عذرخواهی می کنم و از آنها می خواهم در مورد این مسئله کمی صبور باشند، اگر خبرنگاران مبلغی دریافت کرده اند حتما بابت زحمتی بوده که کشیده اند درحالی که اینچنین نیست و تاکنون ریالی بابت حق الزحمه به آنان پرداخت نشده است.

هزینه های منتشر شده در مورد اجلاس کلانشهرها صحیح نیست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، معاون نظارت شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اعلام هزینه های انجام شده در اجلاس روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور به هیچ وجه صحیح نیست، گفت: انتشار این ارقام به طور ناصحیح در رسانه ها کار درستی نبود.

محمود باقری خطیبانی در مورد هزینه های اختصاص یافته به مطبوعات، گفت: به شخصه از رسانه ها بابت انتشار چنین مطالبی عذرخواهی می کنم و از آنها می خواهم  در مورد این مسئله کمی صبور باشند، اگر خبرنگاران مبلغی دریافت کرده اند حتما بابت زحمتی بوده که کشیده اند درحالی که اینچنین نیست و تاکنون ریالی بابت حق الزحمه به آنان پرداخت نشده است.

وی افزود: به زودی ریز هزینه های انجام شده در اجلاس را اطلاع رسانی می کنم ولی بررسی ها به ما نشان می دهد مطالب منتشره بزرگنمایی شده و افرادی برای خراب کردن چهره نمایندگان مردم شریف چنین اطلاعات ناصحیحی را به دوستان شورا داده اند.

باقری خطیبانی گفت: اجلاس کلانشهرها دستاوردهای بسیاری داشته که قابل تحسین است، در کجای دنیا اجلاس و گفتگو ضرری داشته است که این دومی اش باشد.

وی با اشاره به درخواست آقای کارگرنیا در صحن علنی شورا گفت: به دستور ویژه رییس شورا این موضوع را پیگیری می کنم و به مردم گزارش کاملی برای اطلاع عموم شهروندان می دهم.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر رشت  در پایان خاطرنشان کرد: برخی رسانه های وابسته به افراد خاص متاسفانه در این حوزه اقدام به تشویش اذهان عمومی می کنند و به اصل رسانه خود نیز با دامن زدن به حاشیه ها خدشه وارد می کنند البته شورا نیز برای پیگیری حقوقی این مسئله از طریق دستگاه قضایی اقدام می کند.

وی با بیان اینکه کارمندان خدوم شورا و شهرداری زحمات بسیاری برای برگزاری اجلاس متحمل شدند ولی هیچگونه پاداشی را تا کنون دریافت نکرده اند، گفت: افرادی در رسانه خاص به دنبال منافع شخصی خود هستند که با تشویش اذهان عمومی قصد تخریب نهاد مردمی شورا را دارند که با سیر مراحل قانونی با برهم زنندگان آرامش شهر برخورد می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سلام
برگزاری نشست روسای شورا های شهر های دیگر چه سودی برای شهر رشت می تواند داشته باشد؟! بجز انکه برخی به مفاصد تبلیغاتی شان برسند1 یک روزی امثال شما انسان های متظاهر باید جواب آه فرزندان رفتگرانی را که 2 ماه حقوق نگرفته اند را بدهید...
رشت زکان
پارسال همین موقع ها چه شعار هایی که نمیدادی حاج محمود... [...] چه کارهایی که نمی کند...
در حاشیه