کارخانه آسفالت شهرداری رشت ۳۰ سال بدون مجوز قانونی فعالیت می‌کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان درباره شکایت این نهاد از کارخانه آسفالت و شن و ماسه شهرداری رشت و پلمب آن، گفت: این کارخانه به دلیل فعالیت بدون مجوز قانونی که حدود ۳۰ سال به همین صورت کار می‌کرد، پلمب شده است.

کارخانه آسفالت شهرداری رشت ۳۰ سال بدون مجوز قانونی فعالیت می‌کرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، علی منتظری امروز با اشاره به تعطیلی کارخانه آسفالت و شن و ماسه شهرداری این شهر اظهار کرد: این کارخانه از حدود ۲۰ تا ۳۰ سال گذشته تاکنون بدون مجوز قانونی در حال فعالیت بود.

وی با بیان اینکه بارها از آقایان خواسته شد تا نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند، افزود: به دلیل قدرتی که آقایان دارند به دنبال دریافت مجوز برای کارخانه نمی‌رفتند و سرانجام ناگزیر به پلمب و تعطیلی آن شدیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان درباره اینکه چرا در این سال‌ها جلوی فعالیت غیرقانونی کارخانه مذکور گرفته نشد، گفت: در این سال‌ها مدیران مربوطه یا با شهرداری تعامل داشتند و یا نخواستند خود را درگیر قضیه کنند.

وی با بیان اینکه دولت قانونی است، تصریح کرد: مسئولان کارخانه توجهی به قانون نداشتند و ما نیز اقدام قانونی انجام دادیم و کارخانه را تعطیل کردیم.

منتظری به سرانجام کارخانه آسفالت و شن و ماسه شهرداری رشت اشاره کرد و متذکر شد: اختلاف و دعوای دستگاه دولتی باید از طریق استاندار برطرف شود و ما نیز موضوع را به استانداری منعکس کردیم که مسئله برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه جلوی هر واحدی که خلاف قانون کار کند گرفته می‌شود، یادآور شد: یکی از این واحدها شهرداری بود که خلاف قانون کار کرد و کارخانه آن تعطیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه