اگر شهامت داری در محضر مردم حرف بزن!!!

چندی پیش بهمن محمدیاری نماینده سابق تالش در گفتگویی سکوت دوساله خود را شکست و به برخی ادعاهای مطرح شده از سوی شکری واکنش نشان داد.

اگر شهامت داری در محضر مردم حرف بزن!!!

به گزارش ۸دی نیوز، چندی پیش بهمن محمدیاری نماینده سابق تالش در گفتگویی سکوت دوساله خود را شکست و به برخی ادعاهای مطرح شده از سوی شکری واکنش نشان داد.

دیری نپایید که شکری هم در مصاحبه با برخی از سایت های خبری به اظهارات محمدیاری پاسخ داد با عنوان اینکه ۲ سال نمایندگی اش با ۱۲ سال محمدیاری برابری می کند، او را در جایگاه یک شهروند عادی دانست و گفت: “ایشان چه جایگاهی دارد که بنده را به مناظره دعوت میکند؟؟”

در همین راستا بهمن محمدیاری در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین، با بیان اینکه اگر آقای شکری ادعا دارند دو سال نمایندگی شان با ۱۲ سال من برابری دارد بیاید اسناد و مدارک را برای مردم رو کند، گفت: “وقتی ایشان از هر فرصتی برای حمله به عملکرد بنده استفاده می کنند از جمله در مراسم ۲۲ بهمن که خود شاهد آن بودم، بنده هم باید پاسخگو باشم”

محمدیاری با بیان اینکه من ادعا می کنم در مدت نمایندگی ام بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر راه های روستایی را آسفالت کرده ام، گفت: ” من حاضرم این ها را با اسناد و مدارک ارائه دهم. آقای شکری هم اگر شهامتش را دارد بیاید و اسنادی را به مردم نشان دهد تا ثابت کند ۲ سال نمایندگی اش با ۱۲ سال من برابر بوده است”

محمدیاری افزود: “اینکه من گفته ام در تلویزیون با شکری مناظره می کنم تنها به این دلیل است که مردم بدانند چه کسی درست و چه کسی غلط می گوید و حاضرم در حضور مردم اسناد فعالیت هایم را نشان دهم وگرنه بحث ما شخصی نیست و من ایشان را در حدی نمی دانم که بخواهم با ایشان وارد بحث و مناظره شوم”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سحر
اووووووووووووووو. جمع کنید شماها. هر دوتا تون سر و ته یک کرباسید. فقط به فکر خودتون و دور و بریهای خودتون و رای آوردن تو انتخابات بعدی هستید. نه تنها شما بلکه تمام نمایندگان گیلان این خصوصیت رو دارن
در حاشیه