نشست «آسیب‌های اجتماعی شبکه‌های ماهواره‌ای» در رشت برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری نشست بصیرتی «آسیب‌های اجتماعی ناشی از شبکه‌های ماهواره‌ای» در رشت خبر داد و گفت: این نشست با هدف روشنگری اصحاب رسانه پیرامون سریال‌ها و فیلم‌های ماهواره‌ای برگزار می‌شود.

نشست «آسیب‌های اجتماعی شبکه‌های ماهواره‌ای» در رشت برگزار می شود

روح‌الله جهاندیده در گفتگو با ۸دی نیوز، اظهار کرد: بسیج رسانه استان با هدف روشنگری و بررسی معضلات استفاده از ماهواره در خانواده‌ها، نشست بصیرتی در این زمینه را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن با ماهواره و شبکه‌های فارسی‌زبان، بنیان خانواده ایرانی را نشانه گرفته است، تاکید کرد: سست کردن بنیان‌های عاطفی اعضای خانواده و ترویج سبک زندگی غربی از جمله اهداف دشمن در جنگ نرم است.

jahandide

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان، شبکه‌های ماهواره‌ای را نمونه بارز جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: آمریکا و غرب با پشتیبانی از صدها شبکه ماهواره‌ای و ساخت سریال‌های غیر اخلاقی به دنبال فروپاشی خانواده‌ها و گمراهی جوانان جامعه اسلامی است.

جهاندیده با اشاره به اینکه این نشست بصیرتی با عنوان «آسیب‌های اجتماعی ناشی از شبکه‌های ماهواره‌ای» برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نشست با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران فعال استان و کارشناسان حوزه آسیب‌های اجتماعی ماهواره در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم مذکور ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه، ۲۲ تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم، محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان پیرامون آسیب‌های شبکه‌های ماهواره سخنرانی می‌کند.

جهاندیده بیان کرد: پخش کلیپ پیرامون موضوع نشست و پرسش و پاسخ خبرنگاران از دیگر بخش‌های نشست بصیرتی آسیب‌های اجتماعی ناشی از شبکه‌های ماهواره‌ای است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه اعضای بسیج رسانه استان در این نشست بصیرتی حضور می‌یابند، اظهار کرد: برای شرکت‌کنندگان در این نشست رسانه‌ای، گواهی رسمی صادر می‌شود.

وی همچنین از برگزاری تورهای اقتصاد مقاومتی و بازدید از مناطق محروم و نشست بصیرتی جریان‌های تکفیری توسط بسیج رسانه خبر داد و تاکید کرد: بسیج رسانه به دنبال رسانه‌ای کردن فعالیت‌های صنعتی استان با محور اقتصاد مقاومتی است.

جهاندیده اذعان کرد: بسیج رسانه با هماهنگی دیگر اقشار بسیج از جمله بسیج سازندگی، بسیج کارگری و مهندسین کشاورزی به دنبال ترویج فرهنگ مدیریت جهادی و توجه به قدرت درونی و بومی صنایع گیلان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه