کمبود فضای ورزشی از مشکلات ورزش بانوان لاهیجان است

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: کمبود امکانات و فضای ورزشی از جمله مشکلات گسترش نیافتن ورزش همگانی بانوان لاهیجان است.

کمبود فضای ورزشی از مشکلات ورزش بانوان لاهیجان است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان»، ابراهیم مهربان پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه ورزش بانوان شورای اسلامی این شهر خانواده و پرورش قهرمانان را رکن اساسی سلامت جامعه دانست.

rtyrrrrrrrrrrrrriy

وی کمبود امکانات و فضای ورزشی ویژه بانوان، عدم فرهنگ‌سازی مناسب و نبود نیروهای کارآزموده و با تجربه در زمینه آموزش رشته‌های مختلف ورزش بانوان را از مشکلات گسترش ورزش‌های همگانی بانوان عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان تشکیل پایگاه‌های استعدادیابی در شهرداری‌‌ها را مهم دانست و گفت: رایگان شدن ورزش‌های همگانی برای بانوان، تربیت مربیان زن در گرایش‌های متنوع ورزشی و ارتقای سطح فرهنگ گرایش به ورزش در بین بانوان در توسعه ورزش این قشر تاثیرگذار است.

وی به برگزاری مسابقات ورزش محلات لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: این مسابقات آغاز خوبی برای تحول و پیشرفت ورزش بانوان شهر لاهیجان است.

مهربان، افزود: امیدواریم با پیگیری و همکاری جمعی کارگروه مذکور این دوره از مسابقات محلات در بخش بانوان بهتر برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان نیز در نشست مذکور تشکیل کارگروه ورزش بانوان با توجه به کمبود بودجه را اقدامی خوب ارزیابی کرد.

میراعلمی آمادگی ورزش و جوانان لاهیجان برای برطرف شدن مشکلات ورزش بانوان این شهرستان را اعلام کرد.

در ادامه جلسه با انتخاب اعضای کارگروه ورزشی بانوان ، زهره عبدالله زاده به عنوان رییس کارگروه ورزش بانوان و سمانه ابراهیم پور به عنوان دبیر کارگروه معرفی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه