مراسم یادواره شهدا در ساحل گیلان برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری مراسم یادواره شهدا همزمان با ماه مبارک رمضان در طرح‌های سالم‌سازی این استان خبر داد.

مراسم یادواره شهدا در ساحل گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز، عنایت رضائی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های مذکور در ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی برگزاری مراسم‌های معنوی در طرح‌های سالم‌سازی دریا همزمان با ماه مبارک رمضان را از برنامه‌های محوری سپاه قدس گیلان عنوان کرد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌های استان تعطیل نمی‌شود.

رضائی‌پور از برگزاری یادواره شهدا همزمان با ماه مبارک رمضان در طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان خبر داد و بیان کرد: یادواره شهدا در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان به برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان در طرح‌های سالم‌سازی دریا اشاره کرد و گفت: اقامه نماز جماعت و مشاوره دینی و عقیدتی از برنامه‌های اجرایی در طرح‌های مذکور است.

*اجرای تئاتر دفاع مقدس در ساحل گیلان

وی با بیان اینکه تئاتر دفاع مقدس همزمان ماه مبارک رمضان در طرح‌های سالم‌سازی دریای گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه سلامت و مشاوره پزشکی، ایستگاه هنر، غرفه عفاف و حجاب و بلوتوث عکس و موضوع‌های فرهنگی از جمله برنامه‌ها در طرح‌های سالم‌سازی دریا است.

رضائی‌پور از اجرای ورزش‌های بومی محلی در طرح‌های سالم‌سازی دریای گیلان خبر داد و یادآور شد: مسابقه‌های فرهنگی همزمان با ماه مبارک رمضان در طرح‌های سالم‌سازی دریا برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت ۲۲ طرح سالم‌سازی دولتی و ۲۶ طرح آزاد در ساحل استان، اظهار کرد: هر کدام از طرح‌های مذکور دارای طرح بانوان و آقایان به طور جداگانه هستند.

به گفته وی، تعداد ۳۶ نقطه طبق اعلام استانداری برای راه‌اندازی طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان شناسایی شده است.

رضائی‌پور با بیان اینکه کارشناسان با توجه به حضور میدانی و نقطه‌شناسی نقاط پر جمعیت را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی انتخاب کردند، افزود: امسال برنامه‌های فرهنگی در ۱۲ طرح سالم‌سازی دریای استان اجرایی شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان از اجرای برنامه‌های فرهنگی در هشت تفرجگاه استان خبر داد و بیان کرد: تفرجگاه‌های ماسوله و قلعه‌رودخان و پارک‌های فومن، فجر لنگرود، ملت و قدس رشت و پارک ساحلی ماسال برای اجرای برنامه‌های فرهنگی انتخاب شدند.

وی با اشاره به اجرای جنگ شادی در طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌های گیلان، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه جنگ شادی با استقبال بسیار مردم مواجه شده است.

رضائی‌پور راه‌اندازی غرفه‌های صنایع دستی را از دیگر برنامه‌ها در طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاهی گیلان برشمرد و گفت: غرفه‌های مذکور به صورت رایگان در اختیار متقاضیان گذاشته می‌شود و محصولات محلی به صورت مستقیم به خریداران عرضه شده و به فروش می‌رسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه