تهدید ایران، داعش را خاکستر می کند

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: گروه تروریستی داعش در برخی از ادعاهای خود نگاهی شوم هم به ایران اسلامی دارد در حالی که این تهدیدات، داعش را سوزانده و خاکستر خواهد کرد.

تهدید ایران، داعش را خاکستر می کند

به گزارش ۸دی نیوز، جبارکوچکی نژاد در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار «دیار باران»، در مورد اتفاقات سیاسی در جهان اسلام با دخالت استکبار جهانی، اظهار کرد: گروهک های مختلف تروریستی در منطقه همواره اقداماتی را در قالب سیاست های استکباری آمریکا در راستای تخریب جایگاه اسلام و افزایش دامنه سلطه گری این ابرقدرت سابق جهان انجام داده اند.

ادعاهای گروه داعش خام است

وی با اشاره به تاریخچه شکل گیری گروه تروریستی داعش و عامل کشتار مردم بی گناه عراق، تصریح کرد: گروه تروریستی داعش با شکل گیری در سوریه و با ادعای حاکمیت در عراق با تصرف بخش هایی از این کشور دست به کشتار مردم بی دفاع این سرزمین زده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه گروه داعش از قالبی کوچک و کم توان برخوردار می باشد، اضافه کرد: این گروه ادعای حکومت عراق و شام را دارد که این خواسته و ادعای آن ها خام و بی ارزش است و تنها به دلیل یک سری اقدامات تروریستی نا امنی در کشور عراق بوجود آورده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه با دستور جهاد آیت ا… سیستانی مرجع تقلید تشیع، گروه داعش را از برخی شهر های عراق خارج کرده است، خاطر نشان کرد: ضعف حکومت مرکزی عراق و رشد این گروه تروریستی با حمایت های اطلاعاتی و نظامی امریکا، زمینه اقدامات تروریستی گروه داعش را فراهم کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه