فرماندار سابق شفت مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان شد

طی حکمی از سوی استاندار جواد شفیعی ثابت به سمت مدیرکل اداره پدافند غیر عامل گیلان منصوب شد.

فرماندار سابق شفت مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گیلان شد

به گزارش ۸دی نیوز، مراسم معارفه جوادشفیعی ثابت با حضور نجفی، استاندار گیلان، معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل حوزه استاندار برگزار و از زحمات ایرج موذن مدیرکل پیشین قدردانی شد. موذن با سی سال سابقه خدمت به بازنشستگی نائل آمد، وی پیش ازاین سمت؛ فرماندار رودباردر دولت دهم و معاون فرماندارسیاهکل در دولت هشتم بود.

جوادشفیعی ثابت نیز پیش از این فرماندارشهرستان شفت، مشاور استاندار، ریاست خانه جوان استان، عضویت در هسته گزینش استانداری و کارشناسی در دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان گیلان را در سوابق خود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
جناب آقای جواد شفیعی ثابت انتصاب بجاوشایسته جنابعالی را به سمت مدیر کلی پدافند غیر عامل استان گیلان که حاکی از توان مدیریتی حضرتعالی در عرصه های مختلف خدمت است رابه شماتبریک گفته امید واریم درآینده نزدیک منشا خیرات وبرکات برای مردم شریف گیلان باشید.
مرصاد
جنس اين آدمها ازچيست هم دولت دكتر احمدي نژاد هم دولت روحاني صاحب منصب اند اگر فردا هم .....
میلاد
مرصاد جان باهات موافقم. واقعا بعضی ها چقدر اهل شعار بودند. دیروز یه چیز می گفتند امروز در عمل چیز دیگه میبینیم.
حسین . ر
وقتی مقام معظم رهبری میفرمایند:(مراقب باشید که برخی در صحنه سیاسی کشور، با شعار اعتدال، جریان های مؤمن را کنار نزنند ) این جمله یعنی چی؟؟ یعنی اینکه وظیفه دولت است از این نیروهای ولایی و مومن استفاده کند حالا که استفاده شده این گونه نظر دادن یعنی عدم بصیرت امثال مرصاد و میلادها البته هشت دی هم سابقه طولانی در انتشار چنین نظراتی دارد جالب است هشت دی نیوز بعضا در مسیر دوم خردادی ها و فتنه گران گام برمیدارد آقایان مدعی؛بصیرت لازم است بنده در سفرپیاده کربلا همان زمان که شفیعی فرماندار بود؛ همسفر بودم؛فردی متواضع بود او بشدت نسبت به طیف شیرزایها موضع میگرفت و از ولایت دفاع میکرد اکنون هم مطمئنا همان مسیر را ادامه میدهد وقتی سایتهای فتنه گران بر علیه او مینوشتند و اکنون هم او را سانسور میکنند حقانیت و مظلومیت این جریان مومن بیشتر روشن میشود.
مهرداد
واقعا حیف شدکاش قبول نمی کردید وابهت اصولگرایی خودراثابت میکردی اما برگ برنده رابه اونا دادی که اولا بگویند ماازهمه ظرفیتها استفاده کردیم وبعد تورا خراب کنند که [...] تمامی دولتهاهستی وبرای گرفتن پست برای همه [...]می شوی
دلسوز
ما دانشجویان گیلانی از انتصاب آقای شفیعی خیلی خوشحالیم ایشان از نیروهای متعهد و متخصص استان گیلان هستند
سحر
شفیعی ثابت [...]بود. امروز هم با [...]. واقعا که چه باید گفت با دیدن این مسائل؟
در حاشیه