طرح «بهار قرآن» در رشت از شامگاه گذشته آغاز شد + جدول زمانبندی

مدیر مؤسسه فرهنگی معراج طرح «بهار قرآن» را اراده ای مستحکم برای جهاد فرهنگی دانست و گفت: این طرح در قالب برگزاری ۱۵ محفل انس با قرآن در ۱۵ مسجد شهر رشت برگزار می شود.

طرح «بهار قرآن» در رشت از شامگاه گذشته آغاز شد + جدول زمانبندی

ساعد اصلانی، مدیر مؤسسه فرهنگی معراج  در گفتگو با خبرنگار رویس مذهبی ۸دی نیوز، از برگزاری طرح «بهار قرآن» در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و اظهار کرد: این طرح در قالب برگزاری ۱۵ محفل انس با قرآن در ۱۵ مسجد شهر رشت برگزار می شود.

48

اصلانی توجه به مساجد نقاط محروم و حاشیه شهر را از نکات مهم این طرح دانست و گفت: باید با همکاری مسئولین و جامعه قرآنی از این فرصت ها نهایت استفاده کنیم و با رونق بخشیدن به مساجد حاشیه شهر فضای شهرمان را قرآنی نماییم.

وی با بیان اینکه طرح «بهار قرآن» با مشارکت مدیریت فرهنگی شهرداری رشت،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان برگزار می شود، افزود: اجرای این طرح با اهتمام موسسه فرهنگی «معراج» است.

اصلانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید به جوانان اعتماد کنیم، تاکید کرد:باید از پتانسیل نیروی جوان بهره بگیریم و کار را به دست جوانان بسپاریم تا با استفاده از توانایی و اندیشه نسل جوان از نتایج بهتری بهره مند شویم.

مدیر مؤسسه فرهنگی معراج طرح «بهار قرآن» را اراده ای مستحکم برای جهاد فرهنگ دانست و بیان کرد: اجرای چنین طرح هایی موجب گسترش فضای معنوی در شهر می شود که این امر ثمرات ارزشمند بسیاری برای مردم خصوصا نسل جوان دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور امروز، ۱۶ تیر مصادف با نهم رمضان ساعت ۲۲ در مسجد سوخته تکیه رشت افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح «بهار قرآن» تا ۲۴ تیر ادامه دارد و به ترتیب در مساجد سوخته تکیه، حضرت ولیعصر(عج)، امام علی(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، الهادی(ع)، امام رضا(ع)، امام حسن عسگری(ع) و حضرت اباالفضل(ع) برگزار می‌شود.

در ادامه جدول زمان بندی این طرح را مشاهده می فرمایید:

دوشنبه ۹ رمضان ۱۶ تیر/ افتتاحیه: مسجد سوخته تکیه

سه شنبه ۱۰رمضان ۱۷ تیر / مسجد ولیعصر(عج) عینک

 چهارشنبه ۱۱ رمضان ۱۸ تیر / مسجد امام علی (ع) سنگسازی

پنجشنبه ۱۲ رمضان ۱۸ تیر / مسجد امام حسن مجتبی (ع) منظریه

جمعه ۱۳ رمضان ۲۰ تیر / مسجد الهادی سه راه رودباری

یکشنبه ۱۵ رمضان ۲۲ تیر / مسجد امام رضا(ع) اسماعیل آباد

دوشنبه ۱۶ رمضان ۲۳ تیر / مسجد اما محسن عسکری(ع) پل طالشان

سه شنبه ۱۷ رمضان ۲۴ تیر / مسجد حضرت ابوالفضل (ع) معلولین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه