امیرگل رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان شد

با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی مجمع انتخابات رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان برگزار و در پایان محمدحسین امیرگل با کسب ۱۷ رای اخذه شده به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

امیرگل رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت کوهنودی گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان،با بیان اینکه کوهنوردی در استان‌های شمالی از ظرفیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: ۶۰ درصد استان گیلان در مناطق کوهستانی قرار دارد که ظرفیت خوبی برای توسعه این رشته ورزشی است.

download-21

رضا زارعی با بیان اینکه گیلان با داشتن قله‌های مختلف فرصت خوبی برای جذب کوهپیمایی و تبدیل به کوهنورد را دارد، افزود: ۳۲۳ قله در گیلان به ثبت رسیده که آرزوی بسیاری از استان‌ها داشتن چنین قله‌هایی است.

وی گفت: با انتخاب رئیس جدید هیئت تلاش می‌کنیم تا از استعدادها و ظرفیت استان به خوبی استفاده شود تا شاهد رشد و شکوفایی این استان باشیم و فدراسیون افق روشنی را برای این استان می‌بیند.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به برنامه‌های تقویم ورزشی این فدراسیون، خاطرنشان کرد: مسابقات جام جهانی سنگ‌نوردی و مسابقات آسیایی پیش‌رو است و مسابقات مختلف کشوری را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

زارعی تصریح کرد: تمامی مسابقات آقایان برای بانوان نیز برگزار می‌شود و هم‌اکنون دومین دوره مربیگری درجه دو برف و یخ برای بانوان در حال برگزاری است.

گفتنی است؛ در پایان مجمع انتخابات رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی گیلان محمدحسین امیرگل با کسب ۱۷ رای از آرای اخذ شده به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب شد، وی پیش از این هم درسال ۸۷ یک‌دوره ریاست هیئت کوهنوردی رابه عهده داشته است.

در این مجمع چهار کاندید دیگر هم حضور داشت که مصطفی قامتی مقدم فومنی و محمدرضا شیری به صورت حضوری انصراف دادند و سعید ملکی و مهدی مهدوی سیاهکلی هم به صورت کتبی انصراف خود را از حضور در انتخابات مجمع اعلام کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه