اگر رژیم صهیونیستی عملیات را متوقف نکند، برد پاسخ موشکی را افزایش می‌دهیم

شاخه نظامی جنبش حماس بامداد سه‌شنبه در واکنش به آغاز عملیات ارتش رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه، تهدید کرد در صورتی که این عملیات فورا متوقف نشود، نیروهای مقاومت دایره حملات خود را گسترش می‌دهند.

اگر رژیم صهیونیستی عملیات را متوقف نکند، برد پاسخ موشکی را افزایش می‌دهیم

به گزارش۸دی نیوز به نقل از فارس به نقل از شبکه «المیادین»، گردان‌های القسام بامداد سه‌شنبه در واکنش به آغاز عملیات ارتش رژیم‌صهیونیستی علیه نوار غزه، تهدید کرد در صورتی که این عملیات فورا متوقف نشود، نیروهای مقاومت دایره حملات خود را گسترش می‌دهند.

ارتش رژیم‌صهیونیستی ساعاتی قبل از آغاز عملیاتی با نام «لبه محافظ» خبر داده و در این مدت ده‌ها نقطه در نوار غزه را هدف قرار داده است. در پاسخ به این حملات که دستکم ۱۲ زخمی بر جای گذاشته، نیروهای مقاومت نیز چندین فروند راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش داده‌اند که صهیونیست‌ها در این حملات، منزل شخصی فرماندهان حماس را هدف قرار داده‌اند. گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) در واکنش به این حملات، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حمله به خانه‌های فلسطینی‌ها خط قرمز است و اگر این عملیات فورا متوقف نشود، پاسخ موشکی مقاومت گسترده‌تر خواهد شد.

صهیونیست‌ها از یک ماه قبل تقریبا هر شب نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داده بودند که در جریان آن دستکم ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند. این اولین بار از زمان پایان جنگ هشت روزه است که رژیم‌صهیونیستی رسما عملیات تازه‌ای را علیه نوار غزه کلید می‌زند.

هرچند در روزهای اخیر گزارش‌هایی از احتمال آتش‌بس میان طرفین مطرح شده بود، اما ارتش اسرائیل روز دوشنبه ده‌ها هزار نظامی ذخیره خود را فراخواند. کابینه رژیم‌صهیونیستی نیز اعلام کرد ارتش ترور سران حماس را افزایش می‌دهد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه