بدون استعلام از وزارت اطلاعات نباید انتصاب صورت بگیرد

عاشوری گفت: همه ی وزرا در چهارچوب قانون باید وظایف خود را عملی کنند این یک چیز کلی است برای همه ی وزرا می توان همین سوال را مطرح کرد چون نماینده ها باید به قانون پایبند باشند حالا من نمی دانم در کمیسیون یک قول و قراراهایی از ایشان گرفته اند ایشان مثلا عمل نکرده یا کرده است!

بدون استعلام از وزارت اطلاعات نباید انتصاب صورت بگیرد

به گزارش ۸دی نیوز، ناصرعاشوری نماینده محترم مردم  شهرستانهای فومن و شفت در گفت و گو با خبرنگاربخش سیاسی احرارگیل در ارتباط بااستیضاح وزرای دولت اظهارداشت:

باید به وزرا فرصت داد

من موارد استیضاح آقای فرجی دانا را نمی دانم ولی وزرا را در دستور کار قرار داده اند آقایون نماینده ها ،  من با شرایط فعلی با استیضاح موافق نیستم یعنی هنوز زود است برای استیضاح وزرا و هنوز یکسال از عمر کاری وزرا نگذشته و بعد دولت و نماینده ها منتخب مردم هستند و وظیفه نظارتی دارند 

برای استیضاح حداقل یکسال،یک سال ونیم الی دوسال باید به وزرا فرصت داد تا کارهای خود را پیش ببرند چون هیچ وزیری بی عیب و بی نقص نیست و هر کدوم از وزرا دارای عیب و نقصی هستند واین تنها در دولت آقای روحانی نیست بلکه در همه ی دولت ها بوده است.

وزرا در چهارچوب قانون باید وظایف خود را عملی کنند

همه ی وزرا در چهارچوب قانون باید وظایف خود را عملی کنند این یک چیز کلی است برای همه ی وزرا می توان همین سوال را مطرح کرد چون نمایند ه ها باید به قانون پایبند باشند حالا من نمی دانم در کمیسیون یک قول و قراراهایی  از ایشان گرفته اند ایشان مثلا عمل نکرده یا کرده است!

 

بدون استعلام از وزارت اطلاعات نباید انتصاب صورت بگیرد

انتصاب ایشان به بهرگیری از نیروهای فتنه و حامیان فتنه یکی دیگر از مسائل است . عدم استعلام از وزارت اطلاعات هم همچنین ؛ خوب  اگه چنین مسائلی باشه وزرا باید برای مقامات از وزارت اطلاعات استعلام بگیرند بدون استعلام نباید انتخابات صورت بگیرد

استفاده از نیروهای حامیان فتنه ۸۸اینها اتهامات کلی است. باید دوستان لحاظ بکنند حقوقی را که برای مقامات دیگر و نماینده ها در نظر می گیرند چون منتخب مردم هستند .

همه باید  حقوق را  رعایت کنیم همان حقوقی که برای دیگر مقامات هست همان حقوق را برای دولت هم باید در نظر بگیریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه