واکنش نماینده تالش به دعوت نماینده قبلی به مناظره

شکری در واکنش به درخواست مناظره از سوی بهمن محمد یاری گفت: آقای یاری امروز چه جایگاهی دارد که بنده را به مناظره دعوت میکند!؟ ایشان امروز در جایگاه یک شهروند قرار داشته و با سایر مردم تالش هیچ فرقی ندارد.

واکنش نماینده تالش به دعوت نماینده قبلی به مناظره

به گزارش ۸دی نیوز، شکری در واکنش به درخواست مناظره از سوی بهمن محمد یاری گفت: آقای یاری امروز چه جایگاهی دارد که بنده را به مناظره دعوت میکند!؟ ایشان امروز در جایگاه یک شهروند قرار داشته و با سایر مردم تالش هیچ فرقی ندارد.

بنده اگر قرار باشد به تقاضای مناظره با هر شهروندی پاسخ مثبت بدهم، فکر نمیکنم  دیگر وقتی برای کارکردن بماند!

آقای یاری امروز دیگر به دنبال چه چیزی ایست!؟ مردم دو سال قبل پاسخ عملکرد ایشان را پای صندوقهای رای داده اند.

ایشان ۱۲ سال فرصت داشتند به مردم گزارش دهند چکار کرده اند!؟ نیازی نیست امروز با بنده به مناظره بنشینند، بنده با عملکردم حرفهایم را خواهم زد. ایشان می بایست در گذشته به مردم گزارش می دادند نه امروز!

پاسخ بنده کاملا شفاف است و به عقیده بسیاری عملکرد دو ساله بنده با ۱۲ سال ایشان برابری می کند؛ علاوه بر این هنوز دو سال دیگر از زمان نمایندگیم باقی مانده است و مردم پس از پایان دوره در خصوص عملکرد بنده می توانند قضاوت داشته باشند.

 به نظر می رسد اختلافات محمود شکری و بهمن محدیاری این روزها به اوج خود رسیده و هر چه به انتخابات آتی مجلس تالش نزدیک می شویم آتش انتقادات این دو نماینده فعل و قبل تالش به سوی یکدیگر بیشتر و بیشتر خواهد شد.

این مطالب در صورتی از سوی محمود شکری مطرح می شود که “بهمن محمد یاری” چندی پیش اعلام نموده بود که “حاضرست در یک برنامه زنده تلوزیونی به محمود شکری به مناظره بنشیند و آنگاه مردم میتوانند به راحتی قضاوت کنند که چه کسی راست میگوید و چه کسی دروغ”./ماسال فردا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
میلاد
زنده باد مرد روزهای سخت حاج بهمن محمد یاری.
در حاشیه