چه کسانی فیلم جعلی داعش را کلید زدند؟

پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق گزارش داد: شاهدان در مسجد “النوری” در شهر موصل فاش کردند تماسهای تلفنی در این منطقه و اطراف آن حدود یکساعت پیش از ورود البغدادی قطع شد. شاهدان افزودند کاروان بزرگی خلیفه جعلی را برای حضور در مسجد همراهی کرد.

چه کسانی فیلم جعلی داعش را کلید زدند؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق گزارش داد: شاهدان در مسجد “النوری” در شهر موصل فاش کردند تماسهای تلفنی در این منطقه و اطراف آن حدود یکساعت پیش از ورود البغدادی قطع شد. شاهدان افزودند کاروان بزرگی خلیفه جعلی را برای حضور در مسجد همراهی کرد.

آنها گفتند : تعداد زیادی خودروهای سیاه ضد گلوله شاسی بلند و تعدادی کامیونتهای شاسی بلند مجهز به تیربارهای سنگین و انواع سلاحهای دیگر و یک دستگاه خودروی شاسی بلند مشکی که به آنتن‌های ارتباط بی‌سیمی مجهز بود در این کاروان وجود داشت و گفته می شود این خودروی مجهز به آنتن دستگاه ایجاد پارازیت بر تلفنهای همراه بود.
شاهدان گفتند افراد مسلح سر تا پا مجهز به سلاح اطراف مسجد را پر کرده بودند و برخی از آنان بدون رعایت حرمت مسجد با کفش وارد مسجد شدند.
شمار دیگری از شاهدان گفتند: تروریست‌ها از نمازگزاران خواستند بیعت کنند . بیعت از صف اول شروع شد و تا صفهای بعدی ادامه یافت.
برخی گزارشهای منتشره در پایگاههای ارتباط اجتماعی نشان می دهد شیوه رسیدن کاروان حامل البغدادی(جعلی) و دستگاههای ایجاد پارازیت در ارتباطات که بر روی خودروهای مشکی شیشه دودی آمریکایی قرار داده شده بود کاملا بیانگر آن است که برخی سازمانهای اطلاعاتی منطقه‌ای در حمایت و سازماندهی کمک به این تروریست دست دارند و افسران اطلاعاتی تروریست‌‌ها را همراهی می‌کنند.
بسیاری از گزارشها احتمال می‌دهند دستگاههای ایجاد پارازیت و کاروان حمایت امنیتی “مزدورانی” هستند که در شرکت “بلک واتر یا سازمان موساد” کار می‌کنند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه