ایران اسلامی قربانی تروریست است

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران اسلامی قربانی تروریست است، گفت: گروهک منافقین به مانند ویروسی مرگ بار از درون با ترور شخصیت های بزرگ انقلاب اسلامی به ساختار نظام جمهوری اسلامی آسیب وارد کرد.

ایران اسلامی قربانی تروریست است

به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان  در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار «دیار باران»، در مورد عملکرد گروه منافقین در تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با شکل گیری انقلاب اسلامی در کشور گروهی مخالف با نظام جمهوری اسلامی با عنوان منافقین  و مجاهدین خلق در موضع انتقادی با حرکت در مسیر تخریب ارزش های نظام اسلامی فعالیت کردند.

وی با بیان اینکه گروهک منافقین به مانند ویروسی مرگ بار  از درون با ترور شخصیت های بزرگ انقلاب اسلامی به ساختار نظام جمهوری اسلامی آسیب وارد کرد، افزود: استکبار جهانی  با از دست دادن موقعیت  و تحقق اهداف استعماری خود در ایران، پرچم نبرد با انقلاب اسلامی را در جبهه های مختلف  نظامی، فرهنگی و سیاسی با حمایت همه جانبه از منافقین بر افراشت.

امام جمعه شهر رشت، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به منظور فروپاشی انقلاب اسلامی ایران،  اندیشه ها و تفکرات  برگرفته از اسلام ناب  محدی و ایدئولوژی اسلامی را به عنوان ابزار های استحکام بخشیدن به پایه های نظام را هدف گذاری کردند.

وی ابراز کرد: قطار ترور از سوی منافقین با چیدن چهره های برجسته از صحنه انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی بدون توقف به حرکت خود ادامه داده است .

نماینده ولی فقیه در گیلان، حادثه دلخراش انهدام هواپیمای ایر باس  توسط ناو امریکایی وینسنس  را رد پای دیگر استکبار جهانی در تاریخ انقلاب اسلامی  برشمرد و اضافه کرد: ایران اسلامی قربانی تروریست است و اینگونه حوادث از سیمای زشت تروریستی امریکایی ها به اصطلاح مدافعان حقوق بشر با چهره های مجازی و غیر واقعی رونمایی کرده است.

وی در خاتمه اظهار کرد : حرکت در مسیر رهنمود های امام راحل و مقام معظم رهبری و قدم بر داشتن در طریق شهدا کشور را در برابر توطئه های استکبار جهانی واکسینه خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه