برای گزینش افراد مراجع مشخصی وجود داشته باشد/ وزارت اطلاعات یکی از بهترین نهادهای گزینشی است

نشست علنی امروز مجلس به بررسی طرح استعلام از دستگاه های امنیتی و نظارتی برای گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش پرداخت که ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل موافق این طرح بود.

برای گزینش افراد مراجع مشخصی وجود داشته باشد/ وزارت اطلاعات یکی از بهترین نهادهای گزینشی است

به گزارش ۸دی نیوز، نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی به بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده ۵ قانون در رابطه با استعلام از دستگاه های امنیتی و نظارتی برای گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش پرداخت و نمایندگان به مخالفت و موافقت با این طرح نظرات خود را بیان کردند که از این میان ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در موافقت با طرح مذکور گفت: گذشت ۴ دهه از انقلاب باعث شده که تجربیات مختلفی در زمینه های مختلف به دست آوریم بنابراین باید برای گزینش افراد مراجع مشخصی وجود داشته باشد که قابل اتکا باشد.

 وی ادامه داد: وزارت اطلاعات یکی از بهترین نهادهای گزینشی است که می توانیم برای انتخاب افراد شایسته در پست های حساس از آن استفاده کنیم و با انجام این مهم خدمتی به آینده مردم کرده باشیم.

ندیمی یادآور شد: البته در گزینش هایی که به صورت چند برابر ظرفیت اعلام می شود باید ملاحظاتی صورت بگیرد و اینگونه نباشد که دست برخی افراد برای انتخاب اشخاص مورد نظر خود باز باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه