۱۱۰ میلیون تومان برای اجلاس بی‌حاصل در رشت

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات شدید مالی که اکنون شهرداری و شورای اسلامی رشت با آن دست به گریبان هستند تحمیل هزینه ۱۱۰ میلیون تومانی در اجلاس روسای شوراهای کلانشهرهای کشور کار صحیحی نبود.

۱۱۰ میلیون تومان برای اجلاس بی‌حاصل در رشت

به گزارش ۸دی نیوز، محمدحسین  واثق‌کارگرنیا از هزینه‌کردهای بی‌حاصل شورای اسلامی این شهر به شدت انتقاد کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات شدید مالی که اکنون شهرداری و شورای اسلامی رشت با آن دست به گریبان هستند تحمیل هزینه ۱۱۰ میلیون تومانی در اجلاس روسای شوراهای کلانشهرهای کشور کار صحیحی نبود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در این اجلاس حداقل‌ترین کاری که می‌توانست انجام شود مطرح شدن ظرفیت‌های شهر ما بود، تصریح کرد: حتی این مهم نیز صورت نگرفت.

وی ادامه داد: در اجلاس مذکور بیشتر به مسائل هنری مانند اجرای موسیقی سنتی، بازدید از شهر انزلی، شام در رستوران دریایی و … توجه شده بود و مشکلات اساسی که اکنون شهر رشت با آن دست به گریبان است نادیده گرفته شدند.

واثق‌کارگرنیا‌ با اشاره به اینکه به عقیده بنده شهر رشت و انزلی چندان وجه تشابهی با یکدیگر ندارند، یادآور شد: بازدید از شهر انزلی در حاشیه این اجلاس تنها موجب افزایش هزینه به‌عهده شورا و شهرداری بوده است.

وی انزلی را یک شهر توریستی دانست و تصریح کرد: انزلی با بهره‌گیری از موهبت دریا همه ساله پذیرای گردشگران بی‌شماری است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اضافه کرد: شهر رشت تنها از یک مرداب طبیعی در محله عینک برخوردار بوده که با گذشت سال‌های طولانی هنوز وضعیت آن برای تبدیل به یک منطقه گردشگرپذیر مشخص نشده است.

وی گفت: تنها نفعی که در این اجلاس نصیب شهر رشت شد مطرح شدن موضوع دو رودخانه گوهررود و زرجوب و تلاش برای جلوگیری از تشدید آلودگی در آن‌ها بود.

واثق‌کارگرنیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره پرهیز از اسراف خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری درباره اسراف به شوراهای اسلامی کشور تذکر داده‌اند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های موجود در شهر رشت یادآور شد: مطرح کردن مسائلی مانند موضوعات ترافیکی، قوانین دست و پاگیر ساخت و سازهای شهری، آبگیر طبیعی عینک در شورای عالی استان‌ها می‌توانست موجب شود تا ظرفیت‌های شهر رشت بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت متذکر شد: اخیراً از رئیس شورای اسلامی شهر رشت تقاضا کرده بودم تا طبق دستورالعمل مندرج درباره هزینه‌های انجام شده توسط شورای اسلامی و منابع موجود پاسخگو باشند و این مسئله در قالب تفریق بودجه به اطلاع اعضای شورا رسید و به‌زودی نیز ریزهزینه‌های انجام شده در اختیارمان قرار می‌گیرد.
 /فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه