سیاهکل نیاز به مدیریت جهادی دارد/ تمامی مساجد باید باز باشند

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل گفت: داعش پس از اسرائیل قده سرطانی است. ما ایرانیان اعلام آمادگی می کنیم که برای قطع کردن این قده سرطانی آماده هستیم.

سیاهکل نیاز به مدیریت جهادی دارد/ تمامی مساجد باید باز باشند

به گزارش خبرنگار درسیاهکل ، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی این شهر، با اشاره بر اینکه ماه مبارک رمضان بر روی جسم و روح انسان اثر مثبت داردمی گذارد، اظهار کرد: جوی آب مزارع کشاورزی پس از چندین ماه استفاده، نیاز به لایروبی دارد، بدن انسان نیز پس از یازده ماه خوردن و آشامیدن نیاز دارد تا کمی استراحت بکند.

 

وی با بیان اینکه می بایست کاری کنیم تا شرایط ظهور مهدی موعود (عج) فراهم بشود، گفت: تبعیت از رهبری و مراجع، به دلیل تبعیت از امام زمان (عج) است.

 

امام جمعه سیاهکل ضمن تبریک به مناسبت ۱۴ تیر روز قلم، تصریح کرد: اهل قلم باید تقوا داشته باشند و برای رضای خداوند بنویسند.

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه می بایست همدیگر را به کارهای خوب دعوت کنیم، افزود: انسان در هر عرصه ای که فعالیت می کند می بایست مروج راه خدا باشد و این تقوای قلم است.

 

وی با اشاره به شعار امسال که به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، ابراز کرد: مدیران باید امسال را سال مدیریت جهادی قرار بدهند.

 

خطیب جمعه سیاهکل ضمن تبریک به مناسبت روز شهرداری و دهیاری، گفت: شهرستان سیاهکل به خصوص شهر آن نیاز به مدیریت جهادی دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ادامه داد: مردم از وضعیت آسفالت کوچه ها ناراضی هستند، البته شهرداری سیاهکل نیز کارهای خوبی انجام داده است.

 

وی در رابطه با مشکل آب شهر سیاهکل گفت: در برخی از مناطق شهری مشکل کمبود فشار آب وجود دارد و مسئولین آب و فاضلاب شهری می بایست این مشکل شهروندان را به خصوص در ماه مبارک رمضان برطرف بشود.

 

امام جمعه سیاهکل افزود: هم اکنون در کل کشور مشکل آب شرب وجود دارد، به همین دلیل مردم می بایست در مصرف آب شرب خود به میزان ۲۰ درصد صرفه جویی کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با محکوم کردن کشتار فلسطینیان بی گناه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به بهانه های واحی دست به کشتار فلسطینیان بی گناه زده است و ۱۷۰ فلسطینی را در روزهای گذشته به شهادت رسانده اند.

 

وی با اشاره به جنایات گروه تروریستی داعش و تخریب آرامگاه یکی از پیامبران در عراق، گفت: داعش پس از اسرائیل قده سرطانی است. ما ایرانیان اعلام آمادگی می کنیم که برای قطع کردن این قده سرطانی آماده هستیم.

 

امام جمعه سیاهکل بیان کرد: هر غیرتمند شیعه و سنی از کارهای این تروریست ها که به نام دین به جنایت های خود ادامه می دهند ناراحت است و از درون در حال انفجار است.

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با مسخره خطاب کردن اقدام سازمان ملل در تقابل با گروه تروریستی داعش، اظهار کرد:  سازمان ملل به تازگی اعلام کرده که در روزهای آینده می خواهد این موضوع را رسیدگی کند، آیا آنها تا کنون متوجه جنایت های تروریست ها نشده اند که تصمیم گرفته اند این موضوع را بررسی کنند.

 

وی بازیگردان اصلی جنایت ها در سوریه و عراق را آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: سردسته های داعش در اسرائیل دوره دیده اند، البته زیر دست های آنها از این موضوع اطلاع ندارند. اسرائیلی ها باید بدانند که ممکن است این تروریست ها روزی به آنها حمله کنند.

 

خطیب جمعه سیاهکل با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی مهراب تا معراج درسیاهکل، تصریح کرد: در این نشست از شوراهای اسلامی، دهیاران، پایگاه های مقاومت و تمامی مردم دعوت به عمل خواهد آمد تا راهکارهای جذب مردم به مسجد بررسی بشود.

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با تأکید بر اینکه می بایست تمامی مساجد در سطح شهرستان باز بشوند، گفت: اگر  در روستایی مشکل روحانی دارد، ما در حد توان خود این مشکل را برطرف می کنیم، البته مردم نیز می بایست به مساجد بیایند و نگزارند که چراغ مساجد خاموش بشود.

 

وی با اشاره به وجود گرانی، تورم، نزاعات سیاسی و مشکلات اقتصادی، بالا رفتن آمار طلاق و پایین آمدن آمار ازدواج خاطرنشان کرد: ممکن است یکی از دلایل به وجود آمدن این مشکلات مسجد نیامدن مردم باشد.

 

امام جمعه سیاهکل در رابطه با پرداخت مالیات، بیان کرد: پرداخت مالیات موجب می شود تا دولت بتواند بهتر به مردم خدمات بدهد و به همین دلیل می بایست مالیات خود را زودتر پرداخت کنیم. البته اداره مالیات می بایست مراقب قشر ضعیف جامعه باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) گفت: این بانوی بزرگ اسلام در زمان حیات خود تمامی اموال و وجود خود را برای پیامبر اسلام (ص) قرار داد.

وی افزود: ثروتمندان مؤمن جامعه می بایست برای اعطای فرهنگ جامعه گام بردارند و ننباید منتظر باشند تا از آنها درخواست بشود که در این عرصه ورود کنند. افرادی که توان مالی دارند نیز می بایست به قشر مستضعف کمک کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه