ابلاغیه حراست دانشگاه آزاد بر خلاف دستور خداوند است

امام جمعه ماسال در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به ابلاغیه حراست دانشگاه آزاد گفت این چه حرف غلطی است که حراست نباید به افراد بی حجاب و مروج بی عفتی تذکر دهد، اینها به قدری احمق بودند که نوشته اند اگر حراست به این افراد تذکر دهد با آنها برخورد می شود.

ابلاغیه حراست دانشگاه آزاد بر خلاف دستور خداوند است
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، حجت السلام والمسلمین سید هادی موسوی با اشاره به کم بودن سهمیه آرد و پیگیری این موضوع از سوی مسئولان شهرستان از نانوایان خواست کیفیت پخت نان خود را افزایش دهند.
80618133-3870667
خطیب جمعه ماسال با اشاره به بحث انتقال صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان گفت: من خیلی فرصت نکردم موضوع را از مسئولان استانی پیگیری کنم، اما پیگیریهایی از سوی مردم شده است. در این مورد ممکن است مسئولان صندوق مهر امام رضا (ع) بگویند وجود این صندوق گردش مالی و صرفه اقتصادی ندارد اما تشکیل یک نهاد و ارگان در سطح یک شهرستان در جهت ارتقا و توسعه شهرستان است حالا شما بعد از تشکیل یک موسسه مثلا مالی بخواهید آن را از یک شهرستان بردارید و انتقال بدهید به یک شهرستان دیگر در افکار عمومی چندان پذیرفته شده نیست. 
وی افزود: این صندوق در اینجا می تواند منشا بسیاری از خدمات برای شهرستان باشد. انشاالله این موضوع را عزیزان توجه داشته باشند که خواسته همه مردم حفظ این صندوق است. 
namaz930413
امام جمعه ماسال با اشاره ضمنی به ابلاغیه داشگاه آزاد اسلامی مبنی بر عدم تذکر حراست به دانشجویان بد حجاب گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ مطالبه عمومی این است که همه دستگاهها و آحاد جامعه با عرم ملی و مدیریت جهادی، کارهای فرهنگی رونق بیشتری بگیرد اما در گوشه کنار احساس می کنیم که برخی کارها بر خلاف این شعار است و ایستادن در برابر ارزش و ترویج ضد ارزش هاست. 
وی ادامه داد: ابلاغیه ای حراست یکی از مجامع علمی کشور به زیر مجموعه های خود صادر کرد  که در مقوله عفاف و حجاب حق ندارید عکس العملی نشان دهید. این حرف، حرف غلطی است و هر کس این ابلاغیه و دستورالعمل را صادر کرده است کار اشتباه و غلطی را انجام داده است. 
حجت الاسلام موسوی افزود: در تمام دنیا در مجامع علمی ما می بینیم حتی در مدارس آنها محدودیت هایی در پوشش قائل می شوند و در مجامع لائیک که حجاب را قبول ندارند دختران محجبه را به دلیل حجاب بیرون می کنند و میگویند پوشش شما بر خلاف قانون است. 
امام جمعه ماسال گفت: مبادا طوری تصمیم بگیریم که بچه های ما درخانه مومن باشند و در مجامع دینی ما بی دین به بار بیایند و این چه حرف غلطی است که حراست نباید به افراد بی حجاب و مروج بی عفتی تذکر دهد و ای کاش به همین بسنده می کردند اما اینها به قدری احمق بودند که نوشته اند اگر حراست به این افراد تذکر دهد با آنها برخورد می شود  و این یعنی چشم بستن در مقابل بی بندو باری ها و بی حیایی ها.
وی افزود: این ها همان هایی هستند که وقتی بی بند و باری را می بینند می گویند مقوله عفاف و حجاب مقوله فرهنگی است و باید کار فرهنگی شود. بله یک قسم از آن مقوله فرهنگی است اما آیا برخورد سلبی لازم نیست و حکومت باید از خود سلب مسئولیت کند؟ این چه خرف غلطی است که شما دارید می زنید؟
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: خداوند پیامبر را برای هدایت مردم فرستاد و در کنارش هم به او فرمود به تو شمشیر دادم تا آنجایی که سازمان یافته و تشکیلاتی بر علیه نظام فعالیت می کنند با قوه قهریه برخورد کنی. 
خطیب جمعه ماسال افزود: یک شائبه ای که در اینجا وجود دارد این است که برخی می خواهند مثل زمان اصلاحات از این طریق برای خودشان رأی جمع کنند. به چه قیمتی می خواهیم رأی، طرفدار و دست بوس جمع کنیم؟ آیا می خواهیم با این کار دین مردم را به بازی بگیریم؟ چرا باید وضعیت در جامعه دینی به جایی برسد که وقتی یک جوان مومن به یک خانم بی حجاب تذکر می دهد باید به قید وثیقه و به اتهام مزاحمت برای نوامیس مردم آزاد شود؟ 
وی با اشاره به وقوع برخی روزه خواریهای علنی در سطح شهرستان گفت: چرا باید این قدر عقب نشینی کنیم؟ آیا باید در جایی که با آگاهی به ارزش های دینی هتاکی می کنند خواهش کنیم که این کار را نکنند؟ در بام سبز ماسال چه خبر است؟ در ماه مبارک رمضان افرادی دارند بلال فروشی میکنند و کسانی قلیان می کشند و .. چه خبر است؟ پس غیرت دینی ما کجاست؟
امام جمعه ماسال با اشاره به مذهبی بودن مردم شهرستان تأکید کرد:  شما فرض کنید مسئولان ما همه می خواهند محافظه کار و راحت طلب باشند. اما غیرت دینی مردم  چه شده است؟ چرا باید شما اجازه دهید دیگران از جای دیگر بیایند و فساد و فحشا و منکرات به ماسال بیاورند. مگر ما مرده ایم و غیرت دینی نداریم؟
وی افزود: ما از نیروی انتظامی تشکر می کنیم و حقیقتا این دوستان با منابع محدودشان در حال تلاش هستند اما انتظار ما این است که با مقوله روزه خواری از سوی نیروی انتظامی و سپاه، بسیج و مردم برخورد شود. 
 حجت الاسلام موسوی با اشاره به هزینه های هنگفت دنیای استکبار در بخش شبکه های ماهواره ای بر علیه نظام اسلامی گفت: در سال ۷۳ تنها ۳ شبکه فارسی زبان علیه نظام تبلیغ می کرد اما در سال نود و یک ۱۲۵ شبکه ماهواره  ای فارسی زبان علیه نظام فعالیت می کنند و ۱۳ شبکه ماهواره ای فیلم های مستهجن پخش می کنند تا جامعه و نسل جوان ما را به فساد بکشند. 
وی افزود: دشمن دارد کار خودش را انجام می دهد اما ما چرا بی خیال هستیم در حالی که آنها ۲۵۰ کانال مستهجن برای کودک و نوجوانان گذاشته اند تا ذهن اینها را به فساد بکشند و ۸۰ کانال را برای ترویج مصرف گرایی در بین مردم فعال نموده اند. 
امام جمعه ماسال با اشاره به جنبه اجتماعی دین گفت: مبادا دین را در حوزه فردی بیاوریم و بگوییم که ما فقط نماز خوان خوبی هستیم و با جامعه کار نداریم. 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مجتبی
فرج نزدیک است حاجی اینقد به خودت فشار نیار ...همه چی ارومه....همه خوابن
در حاشیه