بصیرت، صبر، استقامت، امیدواری و چشم انتظار مدد غیب بودن از نیازهای حضور در عرصه جنگ نرم است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، با بیان اینکه بصیرت، صبر، استقامت، امیدواری و چشم انتظار مدد غیب بودن از نیازهای حضور در عرصه جنگ نرم است، گفت: در سالهای اخیر برخی خواص اهل حق در امتحانات الهی مردود شدند، اما رویش‌های ما بسیار بیشتر از ریزش‌ها است.

بصیرت، صبر، استقامت، امیدواری و چشم انتظار مدد غیب بودن از نیازهای حضور در عرصه جنگ نرم است

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد پل‌طالشان رشت، با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان “اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی” ، اظهار کرد: نقش جوانان در تحقق شعار امسال بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در جنگ آخرالزمان فاصله بین حق و باطل مشخص‌تر می‌شود، گفت: همه باید خود را برای حضور موثر در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آماده کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، ظرفیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان را بسیار بیشتر از مقدار موجود دانست و یادآور شد: گیلان پناهگاه فرزندان علی بن ابی‌طالب (ع) است و نخستین حکومت شیعه در گیلان به وجود آمده است و این سرزمین نزد اهل‌بیت (ع) سربلند است.

مهدوی با اشاره به اینکه بر اساس روایات دینداری در آخرالزمان مانند نگهداشتن آتش در کف دست است، تصریح کرد: حضور موثر در عرصه جنگ نرم می‌تواند اجر و ثواب چندین شهید دوران صدر اسلام را داشته باشد.

وی با بیان اینکه اکنون زمینه بروز و موفقیت جبهه حق فراهم است، گفت: شهدای دوران دفاع مقدس دارای جایگاه والایی نزد پرودگار هستند، اما شهدای عرصه جنگ نرم اگر مختصات این کار را بدانند و به آن پیبند باشند دارای جایگاه والاتری نزد پروردگار هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، بصیرت، صبر، استقامت، امیدواری و چشم انتظار مدد غیب بودن را از نیازهای حضور در عرصه جنگ نرم دانست و افزود: در سالهای اخیر برخی خواص اهل حق در امتحانات الهی مردود شدند، اما رویش‌های ما بسیار بیشتر از ریزش‌ها است.

مهدوی با بیان اینکه جولان باطل برای آزمایش اهل حق همواره وجود دارد، تصریح کرد: اهل حق با آنکه غریب است، اما اهل ایستادگی است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه