وجود جمهوری اسلامی سبب ناراحتی دشمنان اسلام شده است

فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کشمیر هند، با بیان اینکه فعالیت امیدبخش انقلاب اسلاممی در ایران سبب شادی تمام مستضعفین جهان می‌شود، گفت: وجود جمهوری اسلامی سبب ناراحتی دشمنان اسلام شده است.

وجود جمهوری اسلامی سبب ناراحتی دشمنان اسلام شده است

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام غلامحسین مطور در همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با اشاره به اینکه هنگامی که نخستین بار حاج حسین یکتا را دیدم به یاد شهید چمران افتادم، اظهار کرد: ایشان تمام زندگی خود را وقف انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه تحولات داخل ایران بر خارج از آن نیز تاثیر دارد، گفت: هر حرکت انحرافی نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی در داخل ایران سبب سستی و انحراف از این ارزش‌ها در خارج از کشور می‌شود.

فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کشمیر هند، فعالیت امیدبخش انقلاب اسلاممی در ایران را سبب شادی تمام مستضعفین جهان دانست و تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان، مراسم افطار تا سحر مردم مسلمان هند با ویژه‌برنامه‌های شهدای دفاع مقدس ایران برگزار می‌شود.

مطور شلمچه را قبله اصحاب عشق نامید و یادآور شد: بسیاری از مسلمانانی که دل در گرو انقلاب اسلامی داده‌اند وقتی ما را می‌بینند خواهش می‌کنند تا به هر روشی آنها را به شلمچه ببریم.

فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کشمیر هند، وجود جمهوری اسلامی را سبب ناراحتی دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: ما مسئولیتی تاریخی داریم و برای انجام این مسئولیت باید خواب از چشمانمان برود.

مطور با اشاره به اینکه اکنون در دنیا هزاران نفر تنها به سبب ایمان به ولایت امام علی (ع) کشته می‌شوند، تاکید کرد: در دوران کنونی وظیفه حفظ انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

به گفته وی، زیستن برای دین، مکتب و ایدئولوژی ارزشمند است، وگرنه زیستن برای خود عمل حیوانات است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه