دشمن به دنبال قتل‌عام فرهنگی جامعه است/ خودسازی ضرورت کار فرهنگی است

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء با تاکید بر اینکه اگر در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با دقت عمل نکنیم ممکن است بر این انقلاب خطی بیفتد ، گفت: دشمن به دنبال قتل‌عام فرهنگی جامعه است.

دشمن به دنبال قتل‌عام فرهنگی جامعه است/ خودسازی ضرورت کار فرهنگی است

به گزارش سرویس فرهنگی خبرنگار ۸دی نیوز، حسین یکتا دیشب در همایش فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد پل‌طالشان رشت،با بیان اینکه باید سالها بگذرد تا جایگاه و ارزش واقعی شهدا مشخص شود، اظهار کرد: گرچه جنگ نظامی پایان یافته، اما فرصت جهاد در عرصه فرهنگی هنوز به روی ما باز است.

دشمنان در عرصه فرهنگی به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه افرادی که درد دین دارند به هر روشی در جهت اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند،خاطرنشان کرد:جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در تمام استانهای کشور در حال شکل‌گیری است.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاصیاء، با تاید بر اینکه دشمنان با تمام توان خود به دنبال ضربه به انقلاب اسلامی َدر عرصه فرهنگی هستند، گفت: چندی پیش شرکت گوگل اعلام کرد می‌خواهد سراسر کره زمین را با ارسال ۱.۲ میلیون بالن به فضا به صورت wifi در آورد و اینترنت رایگان و غیرقابل فیلتر را در اختیار همگان قرار دهد.

یکتا اهمیت مسئله فضای مجازی را در دوران کنونی بسیار مهم دانست و افزود: مقام معظم رهبری در جلسه‌ای به ما گفتند اگر مسئولیت رهبری انقلاب را نداشتم حتماً مسئولیت فضای جازی را قبول می‌کردم که این موضوع نشان دهنده اهمیت این عرصه است.

داعش تیزر تبلیغاتی دشمنان است

وی با اشاره به اینکه نقشه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از آن چیزی است که علیه ما اجرا می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان با تمام توان خود ایستاده و سه‌شیفت برای ضربه به انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاصیاء، با بیان اینکه داعش تیزر تبلیغاتی دشمنان است برای دقتی که دستشان به ما برسد، گفت: با رشد جمعیت امروز جامعه ما جمعیت کشور تا سال ۱۴۷۵ به ۲۵ میلیون نفر می‌رسد که تهدیدی برای انقلاب اسلامی است.

یکتا توجه به کار حرفه‌ای و تخصصی در عرصه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و متذکر شد: آمریکا بیش از ۳ هزار موسسه مرد نهاد در عراق ایجاد کرده و دارد بر روی جوانان این کشور کار می‌کند.

دشمن به دنبال قتل‌عام فرهنگی جامعه است

وی با بیان اینکه بزرگترین شبکه فرهنگی در هیئات است، گفت: بهترین محصولات در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید می‌شود،  اما توان توزیع مناسب نداریم که این موضوع نشان از نیاز به یک سازماندهی واحد دارد.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاصیاء، با تاکید بر اینکه اگر در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با دقت عمل نکنیم ممکن است بر این انقلاب خطی بیفتد ، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال قتل‌عام فرهنگی جامعه است.

خودسازی ضرورت کار فرهنگی است

یکتا جنگ نرم را جنگ خانه به خانه دانست و تصریح کرد: خودسازی ضرورت کار فرهنگی است.

وی با بیان اینکه خود فعالان فرهنگی هر استان باید اطلس جامع فرهنگی همان استان را طراحی کنند، گفت: در شرایط کنونی باید ابتکار عمل در عرصه فرهنگی را در دست بگیریم.

مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاصیاء ، از برگزاری مراسم‌های اعتکاف سه روزه در مسجد مقدس جمکران و برگزاری اردوهای سه روزه راهیان نور خبر داد، افزود: اردوهای راهیان نور و اعتکاف تاثیر شکفتی بر روی افراد دارد.

به گزارش هشت دی‌نیوز، در این مراسم از لوح‌فشرده مستند غافله عاشقی درباره سفر کاروان پیاده گیلان برای شرکت در مراسم اربعین سال گذشته رونمایی و از تعداد از نفرات برتر این کاروان تقدیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه