کلنگ ساخت پایگاهی در روستای سقالکسار بر زمین نشست + تصاویر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۳ شهری رشت ازکلنگ زنی یک باب پایگاه مقاومت بسیج در روستای سیاحتی سقالکسار رشت خبر داد.

کلنگ ساخت پایگاهی در روستای سقالکسار بر زمین نشست + تصاویر

سرگرد امیر شریف زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۳ شهری رشت در گفتگو با خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت هشت دی نیوز در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساخت پایگاه مقاومت روستای سقالکسار ضمن تبریک ماه سراسر رحمت و غفران الهی گفت: ساخت پایگاه مقاومت بسیجی برای روستای سقالکسار رشت یکی از دغدغه های این حوزه بود که به حول قوه الهی با حضور مسئولین محلی و همت مجموعه سپاه ناحیه رشت فرآیند ساخت و ساز آن آغاز شده است.

شریف زاده در خصوص شرایط فیزیکی این بنا گفت: این پایگاه به زیربنای ۵۲ متر مربع و ظرف مدت ۵ ماه ساخته و به بهره برداری می رسد.

SAM_3486 SAM_3479

SAM_3476 SAM_3478

لازم به ذکر است در این مراسم سرهنگ پاسدار مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه رشت خانواده معظم و معزز و جمعی از مردم روستا نیز حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حامد خوشحال سقالکساری
با سلام خدمت دوستان 8 دی نیوز / پایگاه خبری متفاوت و بی سانسور ایران /گیلان و رشت // لینک این خبر برای شما ارسال شد // ممنون از شما http://saghalaksar.blogfa.com/post-578.aspx وبلاگ رستای سقالکسار
حامد خوشحال سقالکساری
لطفا مراتب تشکر از مادر شهیدی که مبلغ دومیلیون تومان کمک نقدی برای ساخت پایگاه مقاومت شهدای سقالکسار داده اند را در پایان گزارشتان اتخاذ فرمایید ./ مادر بسیجی شهید عظیم غمزه سقالکساری
اباذری
شا دی روح مطهر شهید عظیم غمزه وسلامتی مادر بزرگوارش صلوات این شهیدعزیز برای پیروزی انقلاب وبعدازپیروزی دررشت زحمات زیادی کشید.
در حاشیه