مملکت از نظر فرهنگی آتش گرفته است/ جیره خور دولت و برخی از آقایان نیستم

امام جمعه رستم آباد، گفت: عفاف و حجاب جامعه فعلی اسفبار است/ دولت عفاف و حجاب را از کارمندانش شروع کند/ امروز برخی آقایان مکمل دولت اصلاحات شده اند.

مملکت از نظر فرهنگی آتش گرفته است/ جیره خور دولت و برخی از آقایان نیستم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین حسین مالکی ضمن قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار، اظهار کرد: اگر بخواهیم در خصوص شهروندی به نتیجه برسیم باید به اهل بیت عصمت و طهارت و آموزه های قرآن کریم تمسک بجوییم.

وی ادامه داد: در خصوص کارهای دولتی باید وظایف مسئول و کارکنان و ارباب رجوع را تابلو کنیم تا همه نسبت به وظایف یکدیگر آشنا باشند و مردم و مسئولان بدانند چه حق هایی نسبت به هم دارند.

امام جمعه رستم آباد با بیان اینکه وظایف مسئول نسبت به مردم تاکنون عملیاتی نشده است، متذکر شد: برخی ادارات با ارباب رجوع با تندی برخورد می کنند انگار حاکم بر مردم هستند در حالی که اینگونه نیست. مسئول باید بداند که اگر مسئول شده از قِبل همین مردم است.

وی ادامه داد: مسئول باید بداند که پستی که در دست اوست برای خدمت رسانی به مردم است نه قدرت نمایی و به رخ کشیدن، به مسئول مسئولیت داده اند تا به مردم خدمت کند.

حجت الاسلام مالکی، در ادامه به مقوله عفاف و حجاب پرداخت و گفت: رعایت عفاف و حجاب برای زن و مرد تاکید شده است اما هرگاه از علما و مراجع تقلید، قرآن و احکام الهی فاصله گرفتیم ضربه خوردیم.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب جامعه فعلی اسفبار است، ابراز نمود: دشمن برای مقابله با عفاف و حجاب کار می کند اما در کشور آموزهای قرآنی کنار گذاشته می شود و آقایان هم کاری نمی کنند و حرفهایی را می زنند که جامعه رو به اباحه گری پیش می رود.

امام جمعه رستم آباد، تصریح کرد: برای بهبود وضعیت عفاف و حجاب اولین اقدام باید از سوی دولت صورت بگیرد و از کارمندانش شروع کند و طرح تفکیک جنسیتی را موظفا اجرا کند.

وی با گلایه از وضعیت عفاف و حجاب در کشور گفت: مملکت از نظر فرهنگی آتش گرفته است، عفاف و حجاب در دانشگاهها، ادارت خوب نیست بنابراین باید چشم و گوشمان را باز کنیم در جامعه رابطه ها وحشناک زیاد شده است.

حجت الاسلام مالکی ابراز نمود: وقتی جاسوسی به کشور ورود می کند همه لایه های جامعه بررسی می شود تا او را شناسایی کنند اما در مقوله عفاف و حجاب من امام جمعه بیان می کنم و مسئولین می گویند درست است اما عملا اقدامی صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه یک مدیریت جدی در بحث مقابله با ماهواره ها صورت گیرد، بیان نمود: ماهواره ها اعتقادات ما را هدف گرفته اند و ما نظاره گر هستیم.

امام جمعه رستم آباد با بیان اینکه جیره خور دولت و برخی از آقایان نیستم و پیرو دین و تابع ولایت هستم، گفت: وزیر ارشاد در بحث اینترنت و ماهواره اباحه گری را در جامعه ترویج می دهد و ما وظیفه داریم در مقابل اینها که ارزشهای دینی را هدف گرفته اند ایستادگی کنیم.

وی، اظهار کرد: کنار هم نشستن دختر و پسر در دوران اصلاحات کلید خورد و امروز برخی از آقایان مکمل دو لت اصلاحات شده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ارادتمندمهرافروز
باتشکراززحمات شما....متاسفانه بعد35سال ازعمرپرکت انقلاب مسولین نظام فقط دغدغه دارند...دقت بفرمایید:د غ د غ ه.این درحالیست که اینهمه شهیدبرای ارزشهای نظام دادیم...آقایان مسوولین به داداین نظام وارزشهای اسلام برسید.حضرات مسوولینی که به آمارتان دلخوش کرده اید...آقایان:افزایش امارطلاقها.کاش ازدواجها...تغییرذائقه ملت اسلامی مان وزنان جامعه وهمه وهمه مارازیرذره بین نقادانه خون شهدای معززقرارداده..شمارا چه می شود..آقای مدیرکل.آقای معاون آقای مسوول ماجشنواره نمی خواهیم..سالن آمفی تاترنمی خواهیم...بیاییدجوانان رادریابید...امکان اشتغالشان رافراهم نمایید...بخدای احدوواحدقسم همه مامسوولیم درآخرالزمان..یاحق
در حاشیه