نماینده کارگران: نانوایی ها دیگر نان نسیه به کارگران نمی دهند/ سه روزه کسی نمی پرسد درد شما چیست؟

تجمع کارگران و پرسنل شهرداری لوشان برای دریافت حقوق معوقه به سومین روز رسید/ اگر مسئولین سه ماه حقوق نگیرند چه می کنند/ کسی به داد ما نمی رسد.

نماینده کارگران: نانوایی ها دیگر نان نسیه به کارگران نمی دهند/ سه روزه کسی نمی پرسد درد شما چیست؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، جمعی از کارگران و پرسنل شهرداری لوشان به دلیل عدم دریافت حقوق شش ماهه خود در شهرداری لوشان دست به تجمع زدند.

نماینده کارگران و پرسنل شهرداری لوشان در گفتگو با خبرنگار زیتون خبر، گفت: امروز سومین روزی است که قریب به ۷۵ نفر از نیروهای خدمات شهرف نقلیه، آتش نشانی، فضای سبز، اداری و… شاغل در شهرداری لوشان به دلیل دریافت نکردن حقوق شش ماهه خود در محوطه شهردای لوشان دست به تجمع می زنند.

وی ادامه داد: این کارگران و پرسنل به دلیل دیافت نکردن حقوق معوقه خود در ماه مبارک رمضان حتی قدرت خرید یک نان برای سفره سحر و افطار خود ندارند.

این نماینده کارگان و پرسنل معتصب شهرداری لوشان، ابراز نمود: به فرمانداری، استانداری مشکلات را انعکاس داده ایم و سه روز در شهرداری لوشان تجمع کرده ایم اما مسئولان شهرستان، استان و شورا یک بار نپرسیده درد شما چیست؟ از فرمانداری و استانداری نیامدند بپرسند که درد شما چیست.

وی اضافه کرد: اگر یک مسئول یک ماه حقوق نگیرد سرکار نمی رود، اگر یک مسئول حقوق نگیرد و نان سر سفره نداشته باشد خانواده آنها چه برخوردی با او خواهند کرد، با این شرایط یکبار خود را جای کاگران ببینند.

این کارگر شهرداری با بیان اینکه نانوایی های شهر لوشان هم دیگر نان نسیه هم به ما نمی دهند، بیان نمود: برخی از کارگران مستاجر هستند و ماها اجاره خانه پرداخت نکرده اند و صاحب خانه ها می خواهند اثاثیه منزل را به خیابان بیاندازند.

وی تصریح نمود: برخی از کارگران از دی ماه و برخی نیز قبل از آن تا کنون حقوق دریافت نکرده اند، پول بیمه پزسنل هم واریز نشده و بازنشستگان شهرداری نیز هنوز سنوات نگرفته اند.

این نماینده کارگران و پرسنل از بی توجهی مسئولان شهرستان نسبت به تجمع سه روزه کارگران ابراز گلایه کرد و گفت: شورای شهر حتی یکبار نیامد از کارگان بپرسد مشکل شما چیست موقع رأی گرفتن کارگران خوب بودند اما الان می گویند به ما مربوط نیست.

وی متذکر شد: شش ماه کار کنیم حقوق نگیریم، حرف بد بشویم و به داد ما هم کسی نرسد.

IMG_2000

IMG_2014

IMG_2018

IMG_2022 IMG_2023

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه