نتایج استانی هفتمین دوره نمایشگاه های مدرسه انقلاب اعلام شد

پس از ارزیابی و داوری های استانی، ۵ نمایشگاه مدرسه انقلاب استان گیلان به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش ۸دی، هفتمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب با سه محور دیروز ما، امروز ما و فردای ما و در قالب ۱۲ غرفه عمومی با عنوان های کارنامه سیاه پهلوی، اسوه های انقلابی، آفتاب ولایت، دیوار فریاد، موج پنجم، مجاهدان سایبری و انصارالمهدی (عج) در مدارس استان برگزار شد.

این نمایشگاه ها در سه بخش ویژه با محور چهل برگ(چهل سالگی انقلاب اسلامی)، هویت بانوی مسلمان و آیه سال تشکیلات برگزار گردید.

پس از ارزیابی و داوری های استانی، ۵ نمایشگاه مدرسه انقلاب استان گیلان به مرحله کشوری راه یافتند.

در حوزه مدارس پسرانه در هر دو بخش عمومی و ویژه، در مرکز و شهرستان های استان به ترتیب دبیرستان شهید بهشتی رشت و دبیرستان خاتم الانبیاء(ص) شهرستان تالش رتبه نخست هفتمین نمایشگاه های مدرسه انقلاب را کسب و به مرحله کشوری این رقابت ها راه یافتند.

در حوزه مدارس دخترانه مرکز استان در بخش عمومی، دبیرستان توحید و در بخش ویژه، دبیرستان اردشیری با کسب بالاترین امتیاز به مرحله کشوری راه یافتند.

همچنین در حوزه مدارس دخترانه شهرستان های استان در هر دو بخش عمومی و ویژه، دبیرستان شهید رجائی شهرستان لنگرود با کسب رتبه نخست به مرحله کشوری راه یافت.

جشنواره کشوری نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب هر ساله به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و با همکاری سایر تشکل های دانش آموزی در مدارس برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه