به عنوان یک پدر پیر از همه عزیزانم در گیلان می خواهم با استقبال از ماه مبارک رمضان حریم این ماه خدا را پاس دارند

آیت‌الله امینیان با تبریک فرارسیدن ماه رمضان گفت: اینجانب به عنوان امام جمعه و یک پدر پیر از همه عزیزانم در جای جای گیلان می خواهم با استقبال از ماه مبارک رمضان حریم این ماه عزیز خدا را پاس دارند و با ترک محارم و گناهان خشنودی رب جلیل را فراهم نماند.

به عنوان یک پدر پیر از همه عزیزانم در گیلان می خواهم با استقبال از ماه مبارک رمضان حریم این ماه خدا را پاس دارند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان خبر، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه‌اشرفیه با صدور اطلاعیه ای ˈرمضانˈ را ماه وصول به تحصیل فضائل رحمانی و پیراستن باطن از رذائل نفسانی، دانست و اعلام کرد: روزه داران با ترک محارم الهی و گناهان خشنودی خداوند را فراهم کنند.

در بخشی از اطلاعیه آمده است: رمضان ماه مبارکی است که میزبانش پروردگار متعال و میهمانش نیز بندگان خوب خدا هستند.

وی در ادامه این اطلاعیه افزود: خداوند متعال در ماه رمضان همه را بر سفره رحمت و کرمش دعوت کرده است و باید قدر این دعوت الهی را بدانیم.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه همچنین در این بیانیه با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تقویت معنویات، ارتقای کمالات نفسانی و اخلاقی، تقویت برادری و روحیه تعادل و تفاهم، گذشت از خطاها و لغزش ها، بندگی و عبودیت پروردگار و… از جمله فضائل این ماه مبارک است که خداوند به بندگانش عطا می کند.

وی در ادامه نیز با اشاره به اینکه خوشا بر بندگانی که در این ماه سربلند و سرافراز از بندگی خود بهشت را ارزانی خود می کنند، اظهار کرد: اینجانب به عنوان امام جمعه و یک پدر پیر از همه عزیزانم در جای جای گیلان می خواهم با استقبال از ماه مبارک رمضان حریم این ماه عزیز خدا را پاس دارند و با ترک محارم و گناهان خشنودی رب جلیل را فراهم نماند.

وی همچنین در این بیانیه از همه مردم متدین گیلان خواست تا با بهره گیری لازم از این ماه مبارک سربلندی و عزت اخروی را برای خویش به دست آورند.|ایرنا|

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پایگاه خبری کوچصفهان نیوز
باسلام به ما هم سری بزنید آدرس پایگاه خبری کوچصفهان نیوز باتشک مدیریت سیاسی پایگاه خبری
در حاشیه