عارف را جدی نمی‌گیرند اما به بازی می‌گیرند

خاتمی که در سال‌های پس از فتنه ۸۸ جایگاه اجتماعی خود را از دست داده بود، در یکی از این جلسات اظهار داشته است که عارف از دست ما دلخور شده و باید از وی دلجویی کنیم.

عارف را جدی نمی‌گیرند اما به بازی می‌گیرند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رجا، خاتمی ضمن تأکید بر جذب عارف می‌گوید: اگر دست در انتخابات مجلس زیاد شود و هرکس لیستی جداگانه بدهد، شانس موفقیت اصلاح‌طلبان کمتر می‌شود.

جلسات اصلاح‌طلبان برای انتخابات از سال گذشته آغاز شده است که طی این جلسات اصلاح‌طلبان به دنبال گزینه مناسب برای بدست گرفتن کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی هستند.

خاتمی که در سال‌های پس از فتنه ۸۸ جایگاه اجتماعی خود را از دست داده بود، در یکی از این جلسات اظهار داشته است که عارف از دست ما دلخور شده و باید از وی دلجویی کنیم.

در همین حال وبسایت مشرق به بررسی این سؤال پرداخت که چرا عارف جایگاهی در ائتلاف اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس ندارد؟ مشرق می‌نویسد: در حالی که این روزها خبرهای زیادی از فعالیت و جلسات اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس به گوش می‌رسد، روزنامه زنجیره‌ای آرمان از تشکیل ائتلافی میان هاشمی، ناطق نوری و خاتمی برای انتخابات مجلس خبر داده است. روزنامه آرمان در گزارش خود این ائتلاف را مثلث طلایی بزرگان نامیده است. این روزنامه در حالی صحبت از تشکیل این ائتلاف مذکور می‌کند که در آن هیچ اشاره‌ای به نقش محمدرضا عارف- که از مدت‌ها پیش فعالیت‌های خود برای انتخابات مجلس را شروع کرده- نشده است. عارف در یکی از اظهار نظرهای خود در مورد فعالیت‌هایش برای انتخابات مجلس گفته بود: در رابطه با پروژه انتخابات مجلس آینده ما خیلی جدی هستیم. جدی‌تر از آن چیزی که برخی فکر می‌کنند.

مشرق افزود: با وجود فعالیت‌های جدی عارف برای انتخابات مجلس و پیگیری‌هایش برای تأسیس دانشگاه، حزب و روزنامه شاهد آن هستیم که این فعالیت‌ها و نقش وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی جدی گرفته نمی‌شود و کماکان دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب با قائل شدن نقش پدر خواندگی برای خود به دنبال حذف و کاهش نقش وی هستند.

پیامی که از مطالب این روزهای روزنامه‌های اصلاح‌طلب و تجدیدنظر طلبان به عارف ارسال می‌شود، تحمیل اراده جمعی که عارف برخی از آنها را حتی اصلاح‌طلب نیز نمی‌داند- همانگونه که روحانی را نیز اصلاح‌طلب نمی‌دانست- برای انتخابات مجلس است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه