باز هم ترویج ابتذال در اردو‌های مختلط این بار در قالب اردوی علمی/ استاد دانشگاه؛ هماهنگ کننده اردو مبتذل+تصاویر

در سایه بی‌تدبیری مسئولان آموزش عالی، اردوهای مختلط در دانشگاه‌ها در حال افزایش است و این بار نه دانشگاه، بلکه اساتید دانشگاه در نقش هماهنگ‌کننده اردوهای مختلط ظاهر شدند.

باز هم ترویج ابتذال در اردو‌های مختلط این بار در قالب اردوی علمی/ استاد دانشگاه؛ هماهنگ کننده اردو مبتذل+تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، این روزها که دانشگاه آزاد به دنبال پیاده‌سازی بخشنامه جدید خود در مورد حجاب است، خبرهایی همچون برگزاری اردوهای مختلط نگرانی ها را نسبت به وضعیت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، بخصوص دانشگاه آزاد بیشتر کرد.

ماجرا از این قرار است که قبل از پایان ترم، اردوی مختلطی با حضور جمعی از دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد قائمشهر در سد لفور برگزار شد که پس از پیگیری ها مشخص شد این اردوی مختلط دانشجویی در قالب اردوی علمی برگزار شده است و یکی از اساتید دانشگاه آزاد قائمشهر به نام «ب. الف» که از اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز است، به عنوان هماهنگ کننده این اردو و در قالب اردوی علمی، اقدام به برگزاری آن کرده است.
 
«م.ع»، «ن.ی»، «ع.ا» ، «ا.ع» ، «م.ق»، «ت.ر»، «م.ر» و «ف.ت» از جمله شرکت کنندگان در این اردو بودند که به انتشار تصاویر ذیل در صفحات فیسبوک خود پرداختند.
نکته اولی که در این خبر وجود دارد، بی توجهی دانشگاه ها به بخشنامه وزارت علوم است که در آن آمده است که هیچگونه اردوی مختلطی حتی در قالب اردوی علمی نباید توسط دانشگاه برگزار شود؛ اما این بخشنامه همواره توسط دانشگاه ها نادیده گرفته می‌شود و ما هر روز شاهد برگزاری چنین اردوهای مختلطی هستیم.
اما نکته مهم نقش هماهنگ کنندگی اساتید دانشگاه  در برگزاری اردوهای مختلط در قالب اردوی علمی است که زنگ خطر را برای مسئولان وزارت علوم به صدا در می آورد.
استادی که امروز دانشجویان دختر و پسر را جمع می کند و در قالب اردوی علمی آن ها را به یک اردوی تفریحی مختلط در کنار دریاچه می برد، می تواند زمینه ساز آسیب های بیشتر در محیط دانشگاه شود و این امر نظارت بیشتری را بر روی اساتید برگزار کننده اردوهای مختلط از سوی دانشگاه ها می طلبد.
 

پیش از این نیز اخباری مبنی بر برگزاری اردوهای مختلط  و  وضعیت نامطلوب فرهنگی برخی دانشگاه‌ها‌ در استان مازندران در رسانه‌ها منتشر شده بود که این موارد ضرورت توجه بیش از پیش مسئولین دانشگاهی و استانی به وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها را می‌طلبد.

unnamed (1)
unnamed (2)
unnamed (3)
unnamed

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه