سعی می کنیم تا سیاهکل در استان و کشور نمونه بشود/ مشکلات صنعتگران و کارآفرینان را پی گیری می کنم

فرماندار شهرستان سیاهکل در جمع اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سیاهکل گفت: سعی می کنیم تا با آماده کردن شرایط برای سرمایه گذاری و افزایش حضور صنعتگران درسیاهکل، در استان و کشور نمونه بشویم.

سعی می کنیم تا سیاهکل در استان و کشور نمونه بشود/ مشکلات صنعتگران و کارآفرینان را پی گیری می کنم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ، صبح امروز به مناسبت روز صنعت و معدن، حیدری فرماندار، قلی پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، کهن روز رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسن زاده رئیس اداره توزیع برق سیاهکل با حضور در دفتر ابراهیم پور مدیر شهرک صنعتی سیاهکل، با اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سیاهکل که توسط رؤسای شرکت ها و کارخانه های این شهرک انتخاب شده اند، دیدار کردند.
heydari_farmandar_dar_siahkal

اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سیاهکل با بیان اینکه سود تسهیلات بانکی برای صنعتگران و کارآفرینان بسیار بالا است، گفتند: البته این انتظار را از مسئولین شهرستانی نداریم که این مشکل را برطرف کنند.

آنها تصریح کردند: برخی از ادارات، به ویژه دارایی، با ارباب رجوع برخورد سلیغه ای می کنند که این موضوع ما را دچار مشکل کرده است.

این صنعتگران و کارآفرینان همچنین خواستار حضور بیشتر مسئولین در جمع صنعتگران و کارآفرینان سیاهکلی شدند.

dar_siahkal-1

ایجاد شرایط مناسب برای فروش محصولات آنها در داخل شهرستان، با توجه به رعایت استانداردهای لازم توسط کارخانجات و قیمت پایین محصولات آنها برای مغازه دارهای سیاهکلی، از دیگر خواسته های آنها بود.

رحیم حدیری فرماندار شهرستان سیاهکل پس از شنیدن صحبتهای اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی سیاهکل اظهار کرد: سعی می کنیم تا با آماده کردن شرایط برای سرمایه گذاری و افزایش حضور صنعتگران درسیاهکل، در استان و کشور نمونه بشویم.

وی در رابطه با بالا بودن سود بانکی گفت: درست است که ما نمی توانیم به صورت مستقیم سود بانکی را کاهش بدهیم، اما ما نباید خود را جدا از حاکمیت بدانیم و می بایست با انتقال درست مطالب به تهران، به تصمیم گیری های آنها کمک کنیم.

فرماندار شهرستان سیاهکل با اشاره به برطرف شدن مشکل بیمه ساختمانی روستاها در آینده ای نزدیک افزود: هم اکنون هزینه شخصی که در روستای سیاهکل قصد بیمه کردن ساختمان برای دریافت پروانه ساخت را دارد با شخصی که همین کار را در یکی از شهرهای بزرگ کشور انجام می دهد به یک اندازه است. اما این مشکل با اطلاع رسانی به مسئولین کشوری در آینده ای نزدیک برطرف خواهد شد.

حیدری با تأکید بر اینکه بودجه ای که به سیاهکل می آید می بایست با دقت توزیع بشود، خاطرنشان کرد: همکاران من در کمیته برنامه ریزی شهرستان، شب و روز وقت گذاشتند تا بتوانیم با بودجه محدودی که در اختیار داریم بهترین خروجی را دریافت کنیم و قطعاً در شش ماه آینده آثار آن را درسیاهکل خواهید دید.

وی در رابطه با مشکلات مطرح شده در این جلسه گفت: جلسه ای با مسئولین ادارات ذیربط که به دلائل مختلف شما با آنها سروکار دارید و با برخی از آنها نیز دچار مشکل هستید، تشکیل خواهیم داد و با حضور شما در آنجا موضوعات را به صورت ریزتر بررسی خواهیم کرد تا به امید خداوند مشکلات برطرف بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه