خط ویژه اتوبوسرانی در آینده نزدیک در خیابان امام خمینی (ره) رشت اجرا می شود

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت از اجرای خط ویژه اتوبوس در خیابان امام خمینی خبر داد.

خط ویژه اتوبوسرانی در آینده نزدیک در خیابان امام خمینی (ره) رشت اجرا می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خوبان خبر، رضا رسولی در جلسه کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به همت و حمایت های بی دریغ  اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت اظهار کرد: در جلسه شورای عالی ترافیک شهرستان رشت با دفاع خوب اعضای کمیسیون خط ویژه اتوبوسرانی که قبلا در بودجه شهرداری دیده شده بود تصویب شد .

وی با اظهار امیدواری از اجرای خط ویژه اتوبوسرانی در آینده نزدیک در خیابان امام خمینی (ره) رشت، افزود: این طرح برای بررسی بیشتر به شورای هماهنگی ترافیک استان فرستاده می شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: در شورای عالی ترافیک استان در تصویب کلی مشکلی ایجاد نمی شود و اگر تغییراتی صورت گیرد در جهت بهبود کار است.

رسولی با اشاره به طرح جامع ترافیک شهر رشت خاطرنشان کرد: با پیگیری های اعضای کمیسیون موانع برداشته شده و گره گشایی صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شورای عالی ترافیک در وزارت کشور و نیز دکتر همدانی در راستای حل مشکل طرح جامع ترافیک رشت یار و همراه شورا هستند، تصریح کرد: دکتر همدانی در جلسه ای که شنبه با ایشان داشتیم نگاه مثبت داشتند و پیشنهادات خوبی ارائه کردند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت با اشاره به بازنگری و اصلاحیه ای که در طرح جامع ترافیک رشت صورت می گیرد افزود: در این بازنگری بررسی می شود که طرح جامع ما چه شرح خدماتی داشته باشد تا خطا در آن رخ ندهد.

رسولی گفت: امید است با برگزاری این جلسات، چندماه  زودتر در پروسه تصویب طرح جامع ترافیک شهر رشت ایجاد شود.

وی با اشاره به مطالعات انجام شده بر ای مکان یابی پل های عابر پیاده شهر رشت خاطرنشان کرد: ۴۸ نقطه مکان یابی پل عابر پیاده با مراجعات مردمی و نگاه کارشناسی پیگیری می شود تا اگر جایی لازم است اصلاح و در مطالعات جانمایی لحاظ گردد .

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت با اشاره به ترافیک شناور در سطح شهر اظهار کرد: استان گیلان به صورت مجموعه شهر است.

وی تصریح کرد: بر روی موانع مدیریت ترافیک شناور به طور موردی و خاص کار شود تا این مشکل در شهر حل گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه