برخی رسانه‌های منطقه به فتنه صهیونیستی دامن می‌زنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سازمان‌های جاسوسی می‌خواهند جبهه اسلام علیه صهیونیسم را به جبهه جنگ مسلمان با مسلمان تبدیل کنند.

برخی رسانه‌های منطقه به فتنه صهیونیستی دامن می‌زنند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایسنا، محسن رضایی در دیدار با جمعی از رزمندگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان افزود: این فتنه توسط سازمان‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده و توسط برخی کشورهای منطقه مورد استقبال قرار گرفته و به دست آنها در سوریه و عراق شروع شده است. این جبهه مشترک در تلاش است تا دامنه این فتنه را به افغانستان هم بکشد.

وی در ادامه اظهار کرد: اختلاف‌افکنی بین مذاهب مختلف اسلامی و تفرقه‌افکنی بین طوایف کشورهای اسلامی محور اساسی این فتنه است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آنها از یک طرف می‌خواهند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند و از طرف دیگر بین کرد و عرب و فارس و پشتون‌ها درگیری درست کنند. برخی خبرگزاری‌های منطقه هم در حال دامن زدن به این مساله هستند و در جلسه‌ای که در اسفند سال گذشته در اردن برای طراحی حمله به عراق تشکیل شده بود، یکی از رسانه‌های عربی شرکت داشته است.

رضایی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم وحدت در جبهه اسلامی را حفظ و مبارزه را به سمت صهیونیسم هدایت کنیم. اگر احساسات و عواطف به کنترل در نیاید و مسیر عقلانیت را پیش نگیریم، این فتنه صهیونیستی زیان‌های بزرگی در جهان اسلام وارد خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این دیدار، با اهدای لوح به شرکت‌کنندگان از مجاهدت‌های مبارزان و رزمندگان شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان تقدیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه