رشد ۱۸ درصدی طرح های مردمی /برگزاری مراسم ضیافت عشق توسط سازمان بهزیستی گیلان

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان با اشاره به رشد ۱۸ درصدی طرح های مردمی در این سازمان گفت: سازمان بهزیستی گیلان برای بهره گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان ضیافت عشق را برگزار می کند.

رشد ۱۸ درصدی طرح های مردمی /برگزاری مراسم ضیافت عشق توسط سازمان بهزیستی گیلان

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز ، حسین نحوی نژاد در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی  در برنامه های بهره گیری از مناسبت ها به نفع مردم را سیاست گذاری کرده است،اظهار کرد: آوردن مردم پای کار در تسریع برنامه ها بسیار موثر است.

۸۰۰باب مسکن در حال ساخت برای مددجویان بهزیستی گیلان

وی با اشاره به ۸۰۰باب مسکن در حال ساخت برای مددجویان بهزیستی افزود: این تعداد مسکن از ۱۵ درصد تا ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه اگر خیرین به ما کمک کنند این کار با کیفیت بهتری ساخته می شود،گفت: سازمان بهزیستی گیلان برای بهره گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان ضیافت عشق را برگزار می کند.

نحوی نژاد با تاکید بر اینکه این ضیافت همانند گلریزان است،خاطرنشان کرد:ما در این طرح پروژه به خیرین معرفی می کنیم

وی با اشاره به اینکه پروژه ساخت شیرخوارگاه در محوطه سازمان بهزیستی در حال انجام است،تصریح کرد:به عنوان مثال هر یک از  ۸۰۰باب خانه و این شیرخوارگاه به یک خیر تحویل داده می شود تا خود خیر مسئول پروژه باشد.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به ۱۱۰۰نوعروس و نو داماد سازمان بهزیستی افزود: خیرین می توانند عهده دار تهیه جهیزیه این افراد باشند.

نحوی نژاد با تصریح بر اینکه ضیافت عشق ،روز ۲۱تیر در روز میلاد مسعود امام مجتبی (ع) برگزاری می شودگفت: از استان های دیگر خیر به این مراسم دعوت شده اند.

وی از اطعام ۵۰هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی در ماه رمضان در استان خبردادو خاطرنشان کرد: ۲هزار مددجو در رشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اطعام می شوند.

مدیرکل بهزیستی گیلان بازدید شبانه با دعوت از مسئولان استانی از منازل مددجویان را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان توسط سازمان بهزیستی عنوان کرد و افزود: در آسایشگاه سالمندان رشت ۵۵۰معلول نگهداری می شوند.

نحوی نژاد با اشاره به اینکه برنامه ها پیشگیری اعتیاد توسط سازمان بهزیستی گیلان،اظهار کرد:در ۱۵ منطقه ویژه آسیب پذیر در رشت شناسایی و اقدامات پییشگیرانه در آنها انجام شد.

وی با تاکید اینکه اقدامات سازمان بهزیستی اجتماعی محور است افزود: طرح های مردمی سلزمان بهزیستی گیلان از ۱۰۶ طرح به ۱۲۵ طرح افزایش یافته است.

رشد ۱۸ درصدی طرح های مردمی در سازمان بهزیستی گیلان

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان با اشاره به رشد ۱۸ درصدی طرح های مردمی در این سازمان گفت: سازمان بهزیستی برای پرسنل ادرات استان برنامه های آموزشی حداقل ۶ ساعت در راستای آگاه سازی مضرات مواد مخدر برگزار کرد.

نحوی نژاد با اشاره به تقویت برنامه های فرهنگی در پارک ها و اماکن عمومی افزود: سند جامع پیشگیری از اعتیاد تشکیل شد.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی در راستای برنامه های آموزشی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه موارد فقهی و دینی در خصوص مواد مخدر را از طریق تریبون رسانه به اطلاع مردم می رساند.

آموزش ۶۵۰هزار توسط سازمان بهزیستی گیلان در راستای مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان از آگاه سازی و آموزش ۶۵۰هزار نفر توسط کمیته فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی خبرداد و افزود: افراد در این آموزش ها تحت آموزش مستقیم و غیر مستقیم قرار گرفتند.

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان با بیان اینکه گروه های غیردولتی تحت پوشش ما در مخلات شری ۳۷ محله را تحت پوشش دارند خاطرنشان کرد: ۵۶۰هزار نفر در ngoها مورد آموزش در راستای آگاه سازی از مضرات مواد مخدر قرار گرفتند

آموزش ۴۲۰۰کودک در مهدکودک های استان

نحوی نژاد از آموزش ۴۲۰۰کودک در مهدکودک های استان قرار گرفتند تصریح کرد:۵ محیط نظامی با ۳هزار نفر نیرو . ۲۲۰۰نفر در محیط کارگری مورد آموزش قرار گرفتند.

وی تعداد مراکز درمان سرپایی اعتیاد را ۷۸ مورد عنوان کرد و گفت: در سال ۹۲ در این مراکز ۱۵ هزار نفر از خدمات درمانی سازمان بهزیستی بهره مند شدند.

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان با اشاره به ۴۲ مرکز درمانی میان مدت اعتیاد اظهار کرد: ۹۵۰۰نفر در سال ۹۲ از خدمات این کمپ ها استفاده کردند.

نحوی نژاد با بیان اینکه ۱۰۰ نفردر مرکز بستری درمان شبانه روزی اعتیاد سازمان بهزیستی مورد درمان قرار گرفتند افزود: از خدمات ۵ مرکز آسیب گذری ما در سال گذشته هزار نفر بهره مند شدند.

وی با اشاره به حضور تیم های سیار سازمان بهزیستی در مراکز پر خطر بیان کرد: ۹ تیم سیار در سال ۹۲ به ۲۵۰۰معتاد سرویس رسانی کردند.

تحت پوشش قراردادن ۳۰هزار معتاد در مراکز درمانی سازمان بهزیستی گیلان

وی افزود: ماحصل تمامی این فعالیت ها در مقوله درمان ،تحت پوشش قراردادن ۳۰هزار معتاد در مراکز درمانی سازمان بهزیستی گیلان است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه