گروهک داعش مستقیما مورد هدایت آمریکا و انگلیس میباشد/ مردم عراق توانایی دفاع از کشور خود را دارند

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهداء (ع) زیباکنار، با بیان اینکه جمهوری اسلامی بنا ندارد در بحران عراق دخالت مستقیم کند، خاطرنشان کرد: مردم عراق توانایی دفاع از کشور خود را دارند و جمهوری اسلامی تنها زمانی به حمایت مستقیم از عراقی‌ها خواهد پرداخت که با درخواست آنها روبرو شود.

گروهک داعش مستقیما مورد هدایت آمریکا و انگلیس میباشد/ مردم عراق توانایی دفاع از کشور خود را دارند

سردار اصغر شکراللهی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز،  با اشاره به فعالیت‌های گروهک تروریستی داعش در کشورهای منطقه غرب آسیا به ویژه در عراق، اظهار کرد: گروهک‌هایی مانند داعش از جمله گروهک‌های تروریستی هستند که از نظر میزان نیروی انسانی، تسلیحات و آموزشهای نظامی قابل تجزیه و تحلیل نظامی نیستند.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش از نظر مالی توسط برخی از کشورهای پیرامون به ویژه برخی کشورهای عربی مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: گروهک داعش در بعد سیاسی و حمایت‌های نظامی مستقیما مورد هدایت آمریکا و انگلیس هستند.

Capture

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهداء (ع) زیباکنار، با اشاره به اعتراف عوامل گروهک تروریستی داعش درباره آموزش دیدن نیروهای این گروهک در مناطق اشغال شده توسط مربیان نظامی غربی و به ویژه آمریکایی، گفت: در داخل عراق پسماندهای رژیم بعث عراق حضور داشتند که دل‌خوشی از حاکمیت مردم بر سرنوشت خود نداشتند و در بین نیروهای نظامی عراقی نفوذ کرده و تروریست‌های داعش را در جهت اشغال برخی شهرهای عراق کمک کردند.

سردار شکراللهی با بیان اینکه تروریست‌های داعش تنها با خیانت برخی نیروهای نظامی و سیاسی عراق توانایی اشغال برخی شهرهای این کشور را داشتند، گفت: اتحاد مردم عراق سبب از بین رفتن نقشه‌های دشمنان این کشور می‌شود.

وی به فتوای آیت‌الله سیستانی درباره اعلام جهاد بر علیه تروریست‌های داعش و بعثی‌ها اشاره کرد و افزود: پس از فتوای مراجع شیعه و سنی عراق، مردم به صحنه آمدند و از آن پس شاهد عقب‌نشینی‌های مداوم تروریست‌ها هستیم.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهداء (ع) زیباکنار، با بیان اینکه جمهوری اسلامی بنا ندارد در بحران عراق دخالت مستقیم نماید، خاطرنشان کرد: مردم عراق توانایی دفاع از کشورخود را دارند و جمهوری اسلامی تنها زمانی به حمایت مستقیم از عراقی‌ها خواهد پرداخت که با درخواست آنها روبرو شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه