طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان از برگزاری طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید در دانشگاه گیلان خبر داد.

طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در رشت، گفت: طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه های گیلان در شهریور ماه امسال در دانشگاه گیلان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۰۰ نفر از اساتید دانشگاه های استان در این طرح شرکت کرده بودند، افزود: امسال نیز با توجه به فراخوانی که از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان صورت می گیرد، اساتید علاقه مند دانشگاه های استان می توانند در این طرح شرکت کنند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه این طرح در شهریور ماه برگزار می شود، گفت: محتویات کارگاه ها و مطالبی که باید تدریس شود و اساتیدی که در این دوره برای تدریس دعوت شده اند هنوز مشخص نشده است.
مهدوی گفت: در بازده زمانی که تا برگزاری دوره وجود دارد با برگزاری جلسات و نشست های متعدد می توانیم موضوعاتی که مربوط به مسائل روز و نیاز اساتید هست را مشخص کنیم و در کارگاه های متعدد برای اساتید در طول دوره برگزار کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه