کارگاه آموزشی ” آسیب های ماهواره” در رشت برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه بسیج رسانه سلسله نشست های تبیین راهکارهای تحقق “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی”, گفت: به همین منظور کارگاه آموزشی “آسیب های ماهواره” با حضور اصحاب رسانه در رشت برگزار می شود

کارگاه آموزشی ” آسیب های ماهواره” در رشت برگزار می شود

به گزارش۸دی نیوز، روح الله جهاندیده ظهر امروز در نشست با جمعی از اصحاب رسانه با بیان اینکه بسیج رسانه سلسله نشست های تبیین راهکارهای تحقق “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” را برگزار می کند، اظهار کرد: بسیج رسانه گیلان نشست آسیب شناسی ماهواره و نسل جوان را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این نشست چهارشنبه ۱۱ تیرماه با حضور جمعی از مدیران مسئول رسانه های گیلان برگزار می شود، افزود: ماهواره مضرات بسیاری را در حوزه اجتماعی و فردی دارد که نیازمند تشریح علمی برای اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، گفت: ترویج مد گرایی و ارائه مد‌های آرایشی و پوشش زننده، ایجاد روابط ناسالم، ترویج عقاید و فرقه های نادرست و غیر اخلاقی، تلاش بر ایجاد هیجانات، خوشی‌ها، تفریحات، سرگرمی‌های کاذب در بین مردم و ایجاد فرهنگ مصرف و تبلیغ کالاهای غربی و دور نگه داشتن مردم از خودکفایی تنها بخشی از آسیب های اجتماعی ماهواره است.

جهاندیده تصریح کرد: تباهی خرد و اندیش، ایجاد فراموشی هدف، الگوگیری غلط، سست شدن بنیان خانواده و تضعیف ایمان‌ها و دعوت به کفر از دیگر آسیب های ماهواره است.

وی با اشاره به دعوت از فعالان رسانه ای گیلان برای حضور در این نشست، خاطرنشان کرد: برای شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی پایان دوره صادر می شود.

جهاندیده‌، رسانه‌ها را جلودار جبهه فرهنگی دانست و افزود: بسیج رسانه تلاش می‌کند ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای را در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی اجرایی کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: بسیج رسانه با هدف تقویت و کارآمدی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم، حفظ و حاکمیت‌بخشی به روحیه جهادی، نقش‌آفرینی و حمایت از نهضت نظریه‌پردازی و تولید علم در عرصه ارتباطات رسانه‌ای مبتنی بر جهان‌بینی اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

جهاندیده با اشاره به تشکیل کمیته اجرایی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری گیلان، تصریح کرد: برنامه‌ها، اهداف و محورهای جشنواره به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از انگیزه‌های بسیج رسانه کمک به ایجاد رسانه اسلامی در تراز انقلاب است، گفت: یکی از انگیزه‌های تشکیل بسیج رسانه در دست گرفتن مباحث اغنایی مردم در مورد شبهات و خارج از مرزها دست گرفتن فضا برای مقابله با نفوذ اندیشه‌های انقلاب است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه