انهدام بیش از یک تن مواد مخدر در گیلان+تصاویر

پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از یک تن انواع مواد مخدر را در سالروز روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان گیلان را معدوم کرد.

انهدام بیش از یک تن مواد مخدر در گیلان+تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، مراسم امحاء بیش از یک تن مواد مخدر با حضور فرماندار، نماینده سیاسی امنیتی استانداری، مسئولان شورای هماهنگی با مواد مخدر، رسانه ها، سازمانهای مردم نهاد، مدیرکل ورزش و جوانان، خانواده های معظم شهداء و جمعی از مسئولان و شهروندان شهرستان رشت برگزار شد.
سردار “ابراهیم قائد رحمتی” فرمانده انتظامی استان گیلان در این مراسم افزایش کشفیات مواد مخدر را نشان از عزم پلیس در مبارزه با این بلای خانمانسوز عنوان نموده و گفت: تلاش پلیس در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر تشدید یافته و این امر استمرار خواهد داشت .
فرمانده انتظامی استان گیلان توفیقات پلیس مرهون مشارکت مردم در مبارزه با مواد مخدر اعلام نموده و افزود: مبارزه مردمی با یک معضل اجتماعی همیشه بهترین بازخورد داشته است.

Picture 391
سردار قائد رحمتی نظام اسلامی را پرچمدار مبارزه مواد مخدردانسته و بیان داشت: خادمان جامعه مقابله با اشخاصی را که درصدد از بین بردن قشر پویای جامعه می باشند را در راس امور خود قرار داده و هیچگاه از پای نخواهند نشست.
قائد رحمتی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر در جهان پیشتاز است، تصریح کرد: تقدیم حدود سه هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۲ هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر نشان از این می باشد که مبارزه با مواد مخدر در جمهوری اسلامی تنها یک شعار نیست.
وی عدم دستیابی به نتایج مطلوب در مبارزه جهانی با مواد مخدر را نشان از دسیسه استکبار جهانی اعلام نموده و بیان داشت: استکبار جهانی در سالهای اخیر با تمام قوا و توان در جهت توسعه شبکه های مافیایی مواد مخدر در کشورهای هدف از جمله ایران برای از بین بردن جوانان اقدام نموده است.
رئیس پلیس گیلان اقدامات اجتماعی را در کنار اقدامات سلبی تکمیل کننده چرخه مبارزه با مواد مخدر دانسته و اظهار داشت: بایستی با تبیین جنبه های منفی و معضلات مواد مخدر، عزم ملی و احساس خطر عمومی را در جامعه زیاد نموده تا پیشگیری اجتماعی اتفاق بیافتد.
سردار ابراهیم قائد رحمتی با اشاره اینکه در مبارزه با مواد مخدر بایستی به پیشگیری اجتماعی بیشتر توجه کنیم، گفت: اگر می خواهیم پیشگیری کاملی داشته باشیم باید کار فرهنگی و اجتماعی سرلوحه کار همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های فرهنگی قرار گیرد.
فرمانده انتظامی استان گیلان اشتغال معتاد را بعد از ترک اعتیاد مورد تاکید قرار داده و تصریح کرد: امروز یکی از مطالبات جامعه بحث ایجاد یک اردوگاه ترک اعتیاد و اشتغال طبق ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر می باشد.

1

Picture 189

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه